Guild Wars Norge

Full Version: Ryktesystemet og dets bruk
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Jeg ser at mange her bruker ryktesystemet som på gamle GWN. Det er feil måte å gjøre det på.

På gamle GWN rangerte man poster, slik at du kunne gi samme bruker flere ryktepoeng, fordelt over flere poster.

Her fungerer det slik at ryktene du gir, gjelder for brukeren generelt. Det vil si at ryktepoenget du gir til en person skal reflektere helhetsinntrykket du har av vedkommede, og ikke bare være en kommentar til en random post han/hun har skrevet.

Ha dette i bakhodet neste gang du deler ut ryktepoeng, og redigér gjerne dine nåværende, hvis det viser seg at du har delt ut ryktepoeng på feil måte tidligere.
Veldig bra daniel, savnet den funksjonen på gamle GWN, at man kunne slette rep'a ettersom man ville, og hvilke man syntes er unødvendige, men går det også ann å fjerne negative rykter? Det hadde jo kansje verrt litt dumt, de som misbrukte det, kunne da fjerne de negative ryktene, får så å få flere gode.

Bare en liten tanke...
Har sett på noens rykter, og noen har fått to rep av en kommentar, hvis du skjønner hva jeg mener. Er det bare mod som kan gjøre det, eller er det hvis man har over 5 rep, eller noe sånt?
Calaglin Wrote:Har sett på noens rykter, og noen har fått to rep av en kommentar, hvis du skjønner hva jeg mener. Er det bare mod som kan gjøre det, eller er det hvis man har over 5 rep, eller noe sånt?

Moderatorer har vell mulighet til å gi +2/-2 rep.
og admins kan gi ± 3 :)
Eirik Wrote:og admins kan gi ± 3 :)
Det kan ikke jeg iaffal?
Nå kan du det :) Var vist bare jeg som kunne det, ikke deg og Oln.
Gjør sånn at alle de repene han har gitt blir til +3 da, og ikke bare de han gir fra nå. :))))
Heh, det kan han han ordne selv.
Daniel...kan fikse ryktesystem selv????
shit........
Arashi Wrote:Daniel...kan fikse ryktesystem selv????
shit........

Men det driter vel du i, så hvorfor nevne det?
/hint signaturen din /taper
skjer med at guests kan gi rep..
Du fikk det av en bruker jeg nettopp slettet.
å ok er det derfor ja.
Jeg tror jeg aldri kommer til og få god rep fordi jeg har så mye minus jeg. kommer til å få dårlig rep får det her også tipper jeg. Jeg tror kanskje jeg er den som har fått mest minus jeg.
Kan du have ret i, men det er vel din egen skyld. . .
Var en kis som havna på -12, husker jeg.
Daniel Wrote:Var en kis som havna på -12, husker jeg.

Bare -5 to go!
Sacrifice my energy (Maja777, nå JevN) hadde vell -12
hadde -12 som jeg husker ja
Pages: 1 2 3
Reference URL's