Guild Wars Norge

Full Version: Skrivefeil i språkpakken.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Siden ingen gidder å sitte å pirke på språkpakken hver gang vi ser en skrivefeil lager jeg denne tråden for å oppsumere feilene, så får noen rette de når de gidder.

Code:
--

Høyest antall påloggede brukere på forumet var 21 den I dag kl 15:56

//fikset?
--

Du har valgt å sitere en eller flere poster. Siter disse postene nå or fjern valg.
//jobber med saken
--

Søppel blir feil.

--

Lokal Tid: 13.01.07 den 14:26
xx procent av totale poster som står i kontollpanel, bare en liten skriveleif?

Den første posten her... hmm
Når man poster ny tråd så blir man bedt om å oppgi en "Emne Overskrift". Her menes det sikkert enten "Emne / Overskrift" eller "Emneoverskrift".
Og for øvrig er det det samme med "Svar Overskrift".
Nederst på siden står det "Forum Hopp", det burde vel heller stå "Hopp til forum"
Phoenix Wrote:Nederst på siden står det "Forum Hopp", det burde vel heller stå "Hopp til forum"

Eller aller helst " Gå til forum."
pass dere for gab, han er lærer ;) uansett så blei denne posten "sistredigert" av meg akkurat nå da det ser ut til å være den nye skrivemåten for det.. *
Under Guild og allianser er det en tråd som heter:

Spiller søker guild
Forum for spillere som søker ikke guild.

Jaha, og det betyr?
Eh, hoho, er jeg ikke i god i norsk? Dæven, så flaut. Fikses på nuh!
EDIT: Fixed.
Quote:Lokal Tid: 13.01.07 den 14:26

Dette står i profilene til medlemmene, kanskje en liten feil?
Store forbokstaver i alle ord er tøft! :P
Kontrollpanel -> Rediger Innstillinger -> Meldingstjenesten og Varsling -> "Vis din epostadresse fra andre medlemmer."

Feil?
Har fikset en del feil.
Lokal tid feilen og 'or' i quick reply har jeg ikke fått til å fikse.
En liten feil, i kontrollpanelet står det "Innboks" på venstre siden, men når du åpner den står det "Innbox" over.
I brukers kontrollpanel, under Diverse står det ignorer/vennskape brukere
Når man skal legge til en undersøkelse i tråden sin kan man velge om det skal være en tidsgrense på undersøkelsen, men der står det "dayer", skal det ikke stå "dager"?
[Image: feilqm7.jpg]
Fikset!
dette er en av de punktene av regler på forsiden.

Quote: Dobbelposting, annen for for spam, posting av dritt, reklame, linking til på-kanten-vevsider etc., er ikke lov. Bruk sunn fornuft, og det går bra, skal du se.

For for spam?
Marker Alle Fora Som Lest | Forum Statistikk

Store bokstaver er kult :-/
Pages: 1 2
Reference URL's