Siden ingen gidder å sitte å pirke på språkpakken hver gang vi ser en skrivefeil lager jeg denne tråden for å oppsumere feilene, så får noen rette de når de gidder.
Code:
--
Høyest antall påloggede brukere på forumet var 21 den I dag kl 15:56
//fikset?
--
Du har valgt å sitere en eller flere poster. Siter disse postene nå or fjern valg.
//jobber med saken
--
Søppel blir feil.
--
Lokal Tid: 13.01.07 den 14:26
xx procent av totale poster som står i kontollpanel, bare en liten skriveleif?
Den første posten her... hmm
Når man poster ny tråd så blir man bedt om å oppgi en "Emne Overskrift". Her menes det sikkert enten "Emne / Overskrift" eller "Emneoverskrift".
Og for øvrig er det det samme med "Svar Overskrift".
Nederst på siden står det "Forum Hopp", det burde vel heller stå "Hopp til forum"
Phoenix Wrote:Nederst på siden står det "Forum Hopp", det burde vel heller stå "Hopp til forum"
Eller aller helst " Gå til forum."
pass dere for gab, han er lærer ;) uansett så blei denne posten "sistredigert" av meg akkurat nå da det ser ut til å være den nye skrivemåten for det.. *
Under Guild og allianser er det en tråd som heter:
Spiller søker guild
Forum for spillere som søker ikke guild.
Jaha, og det betyr?
Eh, hoho, er jeg ikke i god i norsk? Dæven, så flaut. Fikses på nuh!
EDIT: Fixed.
Quote:Lokal Tid: 13.01.07 den 14:26
Dette står i profilene til medlemmene, kanskje en liten feil?
Store forbokstaver i alle ord er tøft! :P
Kontrollpanel -> Rediger Innstillinger -> Meldingstjenesten og Varsling -> "Vis din epostadresse fra andre medlemmer."
Feil?
Har fikset en del feil.
Lokal tid feilen og 'or' i quick reply har jeg ikke fått til å fikse.
En liten feil, i kontrollpanelet står det "Innboks" på venstre siden, men når du åpner den står det "Innbox" over.
I brukers kontrollpanel, under Diverse står det ignorer/vennskape brukere
Når man skal legge til en undersøkelse i tråden sin kan man velge om det skal være en tidsgrense på undersøkelsen, men der står det "dayer", skal det ikke stå "dager"?
dette er en av de punktene av regler på forsiden.
Quote: Dobbelposting, annen for for spam, posting av dritt, reklame, linking til på-kanten-vevsider etc., er ikke lov. Bruk sunn fornuft, og det går bra, skal du se.
For for spam?
Marker Alle Fora Som Lest | Forum Statistikk
Store bokstaver er kult :-/