Guild Wars Norge

Full Version: Nightfall eid i Db.no kåring.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/02/487603.html

Beste rollespill
(grafisk fremstilling)

1. «The Elder Scrolls IV: Oblivion»
2. «Neverwinter Nights 2»
3. «Mario & Luigi: Partners in Time»
4. «Kingdom Hearts 2»
5. «Gothic 3»
6. «Guild Wars: Nightfall»
7. «Dragon Quest: Journey of the Cursed King»
8. «Dungeons & Dragons Online: Stormreach»
9. «Titan Quest»
10. «Phantasy Star Universe»

På linken kan du se grafisk fremvising, og det viser at folk flest likte Oblivion bedre en NF.
Når de kårer NFS Carbon til beste racingspill kan det ikke være til å stole på.
Hmm.. har testet Oblivion, mn har ikke testet nightfall :S.. så jeg kan ikke bedømme noe der..

Er nightfall værdt å kjøpe?? dumt spørsmål kanskje..
Oblivion var sikkelig skuffende med håpløst kjedelige quests (med unntak av Dark Brotherhood, drepe uskyldige er alltid kos) og NPC-er med de mest idiotiske dialogene på lenge. Level scaling som gjorde at all loot var verdiløs og at du faktisk ble dårligere egnet til å bekjempe fiendene ettersom du kom i høyere lvl hjalp heller ikke mer. Forventet mye fra Oblivion, men neida... Ille nok at GUI-et var beregna for en xbox.
Skuffende at Guild Wars: Faction ikke kom på listen engang, men jeg var nok blant de få som husket på at det også er ett spill fra 2006
blei nok også litt skuffet over oblivion.. er fornøyd med at NF kom med selvom i gw så skal ikke grafikken være det viktigste.. her er det spillgleden som teller... og utfordringen seff... Grafisk Fremstilling? Hva er det for noe liksom.. Jeg er fornøyd med NF og jeg trenger ingen kåringer til å bekrefte det imo..
Oblivion var penere en gw, men det betyr ikke at det var bedre.
Kjøpte med oblivion noen uker etter at den hadde kommet ut, det var det værste jeg noen sinne har kjøpt for 500 spenn, det var bare bortkastet.
Jeg likte Oblivion \o/ Kill me now
oln Wrote:Når de kårer NFS Carbon til beste racingspill kan det ikke være til å stole på.

Grafisk fremstilling, da er den ikke så ille xD

Crea Wrote:Skuffende at Guild Wars: Faction ikke kom på listen engang, men jeg var nok blant de få som husket på at det også er ett spill fra 2006

Nightfall og Factions er det samme, var test om "Grafisk fremstilling".

Lopern Wrote:Kjøpte med oblivion noen uker etter at den hadde kommet ut, det var det værste jeg noen sinne har kjøpt for 500 spenn, det var bare bortkastet.

Fordi det ikke var din type spill? Ja, skjønner godt deg, er heller ikke noe fan av sånn type spill.
Iallefall, offline spill er kjedelig, eller ikke alltid like underholdende.

---

Har aldri vært noe særlig fan å lese det norske anmeldere skriver om spill, de suger som oftest.
eh, er jeg dum nå? Når jeg klikket på "grafisk fremstilling" så fant jeg et diagram ?!
loooooool... det er fordi du får se en graf, altså et diagram!
det står ingen steder om at det er grafikken på spillet de vurderte, grafisk fremstilling viser deg en graf over hvor mange som stemte på hvilket spill under hver kategori. ergo - NFS = LOOOOOOOOOOOOOOL
Jeg begynte å lure når jeg så de første postene, det hvirket som om folk trodde "Grafisk Fremstilling" betydde at de vurderte grafikken på spillet :D No offense:P
Reference URL's