Har ikke spilt GW ordentlig på en stund, så jeg lurte på:
er Nightfall verdt å kjøpe? Gjør Heroesene det bedre å spille alene når man ikke finner andre? Er Heroes en morsom ny ting eller en flause? Er Elona såpass ny i designet at det føles nytt? Er ørkenstedene like uinspirerende som i Prophecies?
Er litt lei av WoW nå, er bare endeløs farming og looting. Jeg lengter etter noe med historie! WoW føltes kulere og er bedre på noen områder, men jeg vil ha en historie nå, ikke bare et åpent spill. Er Nightfall et bra valg da?
Nightfall er bedre enn Factions for å si det sånn.
Vær så snill å si hva som er så bra med det, så jeg kan danne meg et bilde :)
Ja, er sikkert bedre enn Factions. For å være ærlig ble jeg litt skuffa av Factions.
Anbefaler deg å kjøpe Nightfall. ALT er bedre enn Factions kan jeg hvertfall si.
Heroene gjør at det blir mye morsommere og enklere å spille aleine. Du kan jo (som du sikkert veit) velge skills, våpen og attributes på de pluss at du skal velge hvor du skal gå og om de skal være i attacking mode, guard mode eller aviod combat mode.
Du kan også velge når de skal bruke skills og på hvem om du vil det.
Landskapet er ganske kult også. Mange kule steder du kommer til og mye artig å gjøre.
Jeg likte landskapet veldig godt i prophecies og jeg syns ikke det er mindre inspirerende i Nightfall.
Jeg syns spillet var litt for enkelt. Det er det eneste minuset. Eller jeg veit ikke om det er et minus en gang jeg. Kommer deg hvertfall fortere videre enn i både factions og prophecies.
Så jeg anbefaler deg å kjøpe det =)
Etter min mening var Prophecyslandskapet det beste, for det hadde mye variasjon.. Factionslandskapet er ganske nice og.. ser veldig asiatisk ut. Nighfall ser mer afrikansk ut, og har jungel og ørken. Syns det er ganske fett.. Er litt endring i slutten..
Ja landskapet på slutten er sykt fett! Det digga jeg skikklig. Får følelsen av det er sykt vanskelig der =P
syns de burde ha minska litt på prisen på nightfall , siden det er såppas lenge siden det kom ut da.. 400 kæsj liksom..
Hørte at nightfall ble mye mer asosialt når du bare går rundt med bots .. og ikke med andre playas
Blir det og. Men blir jo hva du sjøl gjør ut av det da. Du kan jo fint spille med andre spillere. Men er nok ikke så lett å få party som i Prophecies og Factions ettersom færre har Nightfall siden det er såpass nytt og fordi mange velger å spille med heroes.
På spaceworld seller dem factions til 449,- , gompy.
Selv likte jeg Phrop pve de første gangene jeg lvlet chars der, factions har jeg vel klart 2 eller 3 missions på, men Elona er faktisk ganske allright, spesielt skillcapping, fordi det er sinnsykt mye enklere, i phrop så får man liksom 2 monkeskills på 5-6 missions, f.eks.
Nightfall herjer!
Mye penere steder enn Factions, Heroes, animasjon i fjesene og jeg digger Paragon! <3
Tror nok jeg kan få mange gode timer med dette spillet ^^
jeg anbefaler på det sterkeste og kjøpe Nightfall.... Shit bra spill
liker factions bedre enn prophecies og nightfall. skjønt factions e "lettere" med heroes (spess når man trenger en ekstra... monk eller en MM, og det er ingen henchmen som er MM eller ingen flere monker tilgjengelig)
factions e bra, liker kaineng city, og de mørke områdene i kurzick land. "street fights" med deformerte monstre... kan det bli bedre? nope.
ikke vits å kjøpe nightfall om du ikke skal holde deg competetive åp pvpfronten, skal du spille pve er prophecies nok
enig, nightfall er absolutt nødvendig hvis du spiller pvp, men prophecies er definitivt det aller beste pve spillet, og det er mer enn nok. Hvis du derimot er lei prophecies, ville jeg heller ha kjøpt Nightfall enn factions. Dette mest fordi factions pvp suger! (bortsett fra elite missions).
Prophecies har jo totalt usammenhengende storyline, dårlig voice acting, kjedelige missions, dårlige teksturer (sammenlignet med nightfall/factions) få unique items, ingen inscriptions og armor hvor de peneste settene er låst til de med dårligst stats. Hva er så konge med det igjen fra pve-synspunktet?
Du kan bruke Otyuhtyusyuh's Cry.
Selfølgelig er NF verdt å kjøpe..
Bra lore, og det blir extra kult med Heroes.
Anbefaler deg å kjøpe det.
Spoon Destroyer Wrote:Selfølgelig er NF verdt å kjøpe..
Bra lore, og det blir extra kult med Heroes.
Anbefaler deg å kjøpe det.
den forrige posten er 3 måneder gammel, og den første 5 måneder gammel, tror nok han har tatt avgjørelsen sin.....
Kan være han er veldig treg