Norges stoerste guild er vel Dark Guardian Force og hverken Loke, Ozi3333 er vel med der. Ozi har faatt accounten stjelt og Loke er med i Forces of valhall.
Kanskje han mener lederen i Jon som var der da jeg var der Deep darkness eller no tror jeg han het
(har selv vært Leder for FV i 1 time eller no)
Ereth Wrote:Norges stoerste guild er vel Dark Guardian Force og hverken Loke, Ozi3333 er vel med der. Ozi har faatt accounten stjelt og Loke er med i Forces of valhall.
Han eks-ledern VAR leder av en av norges Største Guilds.
Han heter The Healing Abrax!
Den ble spiltta etter en sommer ferie eller no sånt. Så da gikk han, så var vi så heldig å fant han!;)
han abrax ekke så aktiv,har selv hatt han som member i 2mnder,han var nesten ikke innom gw
Lopern Wrote:Kanskje han mener lederen i Jon som var der da jeg var der Deep darkness eller no tror jeg han het
Hvilken FV? XFVX?
Lopern Wrote:Kanskje han mener lederen i Jon som var der da jeg var der Deep darkness eller no tror jeg han het
Jaa...Jon var navnet på guilden.
Han er på nesten en gang om dagen da...han jobber så det er litt vanskelig for noen!
Ja, Jon.
Da abrax var leder var jon mindre en XFVX og xGFx var og er Norges stoerste guild. Jon Var stoerst for en god stund siden Sist da amaranth var leder der.
Maja777 Wrote:Huker Abrax godt da han leder i JoN :) Guilden eg ledet på den tiden skulle bli PvP guilden til JoN (JoN pve guild). Men blei ikkje noe av.
Pga. bl.a. jeg, og de andre i JoN ikke ville det. Det ville oppløse JoN.
Ereth:
Ikke glem at Nagina også var der, men når Nagina leavet, leavet Amaranth, og minst 1/3 av alle i JoN, det var omtrent da jeg ble leder. Jeg prøvde å løfte JoN igjen, men var vanskelig.
Etter en liten insats med JoN, bestemte jeg meg for å leave, og gjøre Abrax til leder.
Neste gang jeg så til hvordan JoN, hadde ikke abrax verrt inne på et par uker, og guilden er det verste jeg har sitt...
Fjernet dette fra rekrutteringstråden til FoN. Prøv å holde dere til topic neste gang.
Vi velger å overse at jeg er en jævel til å gå off-topic selv.
Ereth Wrote:Norges stoerste guild er vel Dark Guardian Force og hverken Loke, Ozi3333 er vel med der. Ozi har faatt accounten stjelt og Loke er med i Forces of valhall.
mhm, du glemme en viktig person i "dark guardian force", Han som faktisk starta guilden... "Stian" eller no.
det va forresten han som startet guardian forece også(tror i) han slutta vel for litt over et år sida ved juletida(pga wow), da han skulle gi lederstatus til enten me eller loke(ble loke).
Huske ikke mykje fra JoN på den tida men kan huske at Gf og xgfx va ganske store guilda alle rede da.
Ereth Wrote:Da abrax var leder var jon mindre en XFVX og xGFx var og er Norges stoerste guild. Jon Var stoerst for en god stund siden Sist da amaranth var leder der.
JoN var på sitt største når Deep Darkness var leder der... Han var leder under nesten hele JoN's storhetsperiode...
JoN var på den tiden den absolut størrste norske guilden, og hadde overtatt den rollen fra SoN... Savner den tiden, var altid så hyggelig i JoN og SoN under storhetsperiodene dems... (Da de var mest aktive og hadde flest aktive medlemmer).
Roar Wrote:mhm, du glemme en viktig person i "dark guardian force", Han som faktisk starta guilden... "Stian" eller no.
det va forresten han som startet guardian forece også(tror i) han slutta vel for litt over et år sida ved juletida(pga wow), da han skulle gi lederstatus til enten me eller loke(ble loke).
Huske ikke mykje fra JoN på den tida men kan huske at Gf og xgfx va ganske store guilda alle rede da.
Grunnleggeren vaar er ikke glemt men han sluttet med guildwars for lenge siden, var sensommeren 2005 da jeg og ozi var offiserer og loke ble leder. saa stiftet jeg og Loke Forces of valhall som pvp guilden til Dark Guardian Force i begynnelsen av December 2005.
Men som sagt da var deep darkness leder i jon og jon var stoerst til de proevde aa splitte i pve og pvp som vi hadde gjort og Guild of Geeks oppsto.
Nå var tross alt aldri splittelsen der en deling av guilden, men heller noen av de tyngre medlemmene i JoN som ble lei av "noobsa"
Dere må ikke glemme grunnleggeren av JoN, Baldur. Han slutta med GW pga. internett problemer. Han var også en stor kar, det var også ham som ga deep ledelsen(hvis jeg ikke tar feil), som ga meg ledelsen etter en veldig lang, og god jobb.
Grunnleggeren av xX Dark Guardian Force Xx var Stian The Guardian ja, han har begynt å komme tilbake etterhvert nå.
Men jeg tror ikke det var før januar i 06 Dark GF ble laget... Stian gjorde en feil, han skulle kicke en av de mest inaktive medlemmene(av en veldig selvsagt grunn), men promotet ham som leder i stedet. Da hetet guilden bare xXGuardian ForceXx. Da lagte han Dark GF, og jeg tror det var før det xFVx ble laget.
Volleyball Wrote:Dere må ikke glemme grunnleggeren av JoN, Baldur. Han slutta med GW pga. internett problemer. Han var også en stor kar, det var også ham som ga deep ledelsen(hvis jeg ikke tar feil), som ga meg ledelsen etter en veldig lang, og god jobb.
Grunnleggeren av xX Dark Guardian Force Xx var Stian The Guardian ja, han har begynt å komme tilbake etterhvert nå.
Men jeg tror ikke det var før januar i 06 Dark GF ble laget... Stian gjorde en feil, han skulle kicke en av de mest inaktive medlemmene(av en veldig selvsagt grunn), men promotet ham som leder i stedet. Da hetet guilden bare xXGuardian ForceXx. Da lagte han Dark GF, og jeg tror det var før det xFVx ble laget.
Nei jeg og loke stiftet XFVX i Desember2005. stian begynte med wow paa sensommeren 2005 like etter at vi ble dark guardain force grunnet uhellet til stian. Saa kjoepte loke seg hus og ble uten internett en periode og ble/er litt opptatt med aa renovere saa han ga lederskapet over til ozi som igjen ga det over til Ky ay naar han ble mindre aktiv.
Et spørsmål:
xX Dark Guardian Force Xx, eller hva denne guilden nå heter, like stor som SoN og JoN var på sin tid?
Goooser Wrote:Et spørsmål:
xX Dark Guardian Force Xx, eller hva denne guilden nå heter, like stor som SoN og JoN var på sin tid?
Det er vel naermest fullt i xGFx naa og de fleste er aktive da inactive blir kicket med jevne mellomrom.
Men det maa nesten noen i xGFx svare paa.
Sist jeg snakket med ky ay var de aller fleste aktive.
Men volleyball monk som leder av jon kicket vel flere inactive hver uke for aa faa plass til folk saa det er vel litt vanskelig aa svare paa.
Det som er sikkert er at det er svaert mange av de norske gw spillerne som paa et eller annet tidspunkt har vaert innom xGFx eller Jon eller begge.
Ganske så riktig Ereth. I xGFx er det rett rundt 90 medlemmer nå, og de som ikke har verrt inne på et par uker har lagt igjen en beskjed på forumet vårt.
Og som sagt, når jeg var leder i JoN kicket jeg alle som hadde verrt vekke i 1uke, for å få flere medlemmer. Vi var prop fulle av medlemmer, og rekruterte godt, men uten GWN hadde vi så å si fortapte. Det var kun der vi hadde forum helt til Marsh Myth var officer, og laget en side til oss.
Det var på GWN vi avtalte alt, og alle, og da mener jeg alle, var registrert på forumet/GWN.
Det jeg ikke klarte var å legge litt jobb på offiserne, så jeg gjorde til slutt alt selv(untatt rekrutering og nettside). Derfor ble jeg lei, og la ledelsen over på Abrax.
Problemmet den siste tiden var ikke bare at du ikke ga ansvar til offiserene, men at offiserene ikke tok det...
Var selv offiser i både JoN og SoN, men demota meg selv pga jeg så hvor lite som egentlig ble gjort (Med untak av den tiden Deep Darkness var leder) og følte at jeg ikke kunne sette i gang en guild på 100 folk alene... Men Vollyball Monk gjorde en god jobb med og holde den sammen så lenge ^^
Var egentlig så dritt lei GW den siste tiden med JoN så jeg var svært inactiv, logget bare på ca. 1 gang om dagen i 1t-2t...