Guild Wars Norge

Full Version: RA mesmer build
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
lagd for å ødelegge for melees, og funker ganske bra, i RA vel og merke.

[phantom pain][kinetic armor][sliver armor][magnetic aura][illusion of pain][ineptitude][clumsiness][resurrection signet]

Med denne builden bruker jeg å kjøre:
Fast casting 8+1
Illusion magic 12+4
Earth magic 10

please respond
Hmm litt energy heavy kanskje?

Kan jo hende det funker og det der, det er jo RA du spiller for det meste, allt funker jo der.
Trenger du all den dritten, da? Holder det ikke med Ineptitude, Clumsiness og Distortion?
ser egentlig ut som du bare har satt sammen 8 skills som alle kan funke helt ok alene, fordi synergien mellom mange av skillene finnes ikke.
jeg vet det ikke er en ultimat build, men det er moro å spille, og det som er av melee i RA dør av det der, siden de ikke er spesielt forberedt på dette fordi de brukes svært lite. Det er bare et forslag og det er mye som kan gjøres med den, det er jeg enig i. Men hittil har den funket ganske bra som den er.
Hva med [ineptitude][clumsiness][distortion][illusion of weakness][empathy][power drain][conjure phantasm][resurrection signet]?
kinetic armor er ville jeg ikke brukt, grunnet at buildet er energytungt og den krever at du caster spells ofte. men som sagt.. alt funker i ra.
daniel hva er reqen på builden?
Max illusion, 8-9 på fast cast, resten fordelt på dom og insp. sånn ca. i alle fall.
Jeg ville nedprioritert Fast Casting - greier ikke å sette pris på at jeg kaster spells et kvart sekund fortere. Men ja, max Illusion Magic, 8-11 Domination Magic og Inspiration Magic, og resten Fast Casting.

Edit: Du kan jo droppe Empathy og ta noe annet som ikke er Domination Magic, da. Husk å lete etter Frenzy-krigere. De dropper temmelig fort om de slår gjennom Ineptitude og Clumsiness.
Reference URL's