Siden GWN.org skal forestille ett demokrati, følte jeg før å oppsummere litt for dere medlemmer hvordan utvikling vil gå videre. og få litt feedback fra dere =)
Listen her en uprioritert liste, bare så det er klart.
- Lage noen (en) brukbar(e) skin(s)
- Få 2 PvE mods, 2 PvP mods, 2 off topic mods
- Opprette retningslinjer og regler
- Få ett oppegående portalsystem
- Ordne norskoversettelsen
- Få ordnet noen guider og noen tips og triks.
- Lansere GWN.org v1.0 på nyttårsaften
Imo, så bør du trylle frem en større OT del, på den gamle så hadde vi mange underforum for OT, i stedet for dagens ene tråd elns. Så blir vel litt ekstremt med 2 mods til den delen. Et av tipsene burde imo å "gå rundt i verden", eller, snakke med folk, og få flere aktive på denne siden, slik at det blir litt mer liv. Mange fra den gamle siden som ikke har kommet på denne, Vidar f.eks. Men ellers en bra slagplan.
God jul til deg Eirik.
Høres ut som en genial slagplan! Dritbra at du tar tak i det her Eirik! =) Savna GWN de dagene det var nede.
For øyeblikket er det oln som bør takkes. Han som gjør 90% av jobbinga nå.
Bra slag plan, og hvis det ser svart ut tenk bare på alle de som kommer til å sitte å se på GWnorge fremfor nyttårs talen!
Hvor melder man seg hvis man vil hjelpe til med ting? Kan alltids bidra med skriving av regler og div andre ting hvis det trengs, kan sikkert også fikse litt på språkpakken (ser den har mye store bokstaver på ord midt i setninger ol. ute og går akkurat nå).
moynar Wrote:Hvor melder man seg hvis man vil hjelpe til med ting? Kan alltids bidra med skriving av regler og div andre ting hvis det trengs, kan sikkert også fikse litt på språkpakken (ser den har mye store bokstaver på ord midt i setninger ol. ute og går akkurat nå).
Tror du må snakke med Moderator/Administrator.
Sorry visst eg tar feil.
Lykke til med siden. håper en blir like bra som GWN.net
Siden så mange av moderatorene fra den gamle siden er med, er jeg utvilsomt sikker på at denne blir ihvertfall like bra. =D