Guild Wars Norge

Full Version: GW crasher i AB
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nå i dag har GW crashet to ganger for meg mens jeg har vært inne i AB. Første gangen måtte jeg restarte GW, andre gangen måtte jeg restarte dataen. Da jeg startet dataen på nytt og startet GW kom det opp at GW måtte reparere et data-arkiv (se vedlegg).

Hva er det som har skjedd? Hva slags data-arkiv er det GW på reparere?

EDIT: Da GW var ferdig med å reparere data-arkivet, kom en melding opp (se vedlegg 2). Jeg har DirectX 9 og har en god nok Video Driver til GW, så jeg skjønner ikke hvorfor den kom.

(Fant ikke noe bedre sted å poste dette)
Det fulgte jo med en lenke på vedlegg 2. leste du hva som stod der?
Azeroth Wrote:Det fulgte jo med en lenke på vedlegg 2. leste du hva som stod der?

Ja, men der sto det bare hva som var et minimum for at GW skulle funke bra.

Jeg har bedre enn det som sto der på de fleste punktene.
Er jo sinnsykt mange modeller å takle på én gang i AB - kan det ha noe med saken å gjøre? At det kræsjer når du møter en minion master med ti minions, en spirit-spammer med seks spirits, og 17 andre retards?
Det er flere modeller mange steder i PvE though =(
Data-arkivet er den fila Guild Wars lagrer all informasjon i. Den er en .dat-fil som ligger i Guild Wars-katalogen. Jeg ville prøvd meg på en -image (legg det til i snarveien) etter å ha slettet den dat-fila. La den stå over natten eller noe, siden det gjerne tar litt tid å laste ned 3gb.
Takk for hjelp.

@Daniel, tror ikke det er det, det var nesten helt i starten av kampen. Vi hadde akkurat cappet et shrine, så gikk det 15 sekunder så crashet GW.

Jeg skrev inn -image dagen etter at jeg fikk Nightfall, så jeg har lastet ned alle filene.

Jeg er kvitt dette problemet nå, men hvorfor måtte .dat-fila bli reparert etter at GW hadde crashet?
Reference URL's