EQ/AS-warder:
[glyph of energy][earthquake][aftershock][ward against foes][ward against melee][obsidian flame][earth attunement][resurrection signet]
OoB-boonprot:
[offering of blood][protective spirit][reversal of fortune][divine boon][contemplation of purity][mend ailment][holy veil][smite hex]
*savne*
Savner ikke warderen, men OoB boonprot savne jegr. Spesielt versjonen med i hex på en Mo/N =)
Jeg savner:
[Divine Boon][Word of Healing] På samme bar, som faktisk mange kjørte i Tombs når man rift huntet.
Bare så du vet det, så var det en Mo/Me med [[arcane mimicry].
ostepop Wrote:Gale-Krigere !!! <3
Men det finnes fortsatt.
Selv savner jeg de klassiske surger-mesmerene.
Ajaco Wrote:ostepop Wrote:Gale-Krigere !!! <3
Men det finnes fortsatt.
Selv savner jeg de klassiske surger-mesmerene.
Både Gale-warriors og surge-mesmere finnes enda, men måten de fungerer på, er forandret, ikke sant ...
[backbreaker][aftershock][crushing blow][irresistible blow][healing signet][frenzy][sprint][resurrection signet]
hm, tror jeg stikker og spiller det igjen faktisk :D
[build W/Me][Shatter enchantment][eviscerate][executioner's strike][distracting blow][healing signet][frenzy][sprint][resurrection signet][/build]
husker vi spilte en build med to av disse warriorene og sånn på samme tid som oob-boonprot'en.. =P
[sever artery][gash][galrath slash][final thrust][sprint][healing hands][mending][restore life] <3
ostepop Wrote:Gale-Krigere !!! <3
Qft!
savner
OoB boon prot.
gale-warrior
cripple ranger med spammable criple shot
å si at gale warriors og OoB boon prots fortsatt finnes blir feil, fordi de finnes ikke i samme form som før, og suger iforhold til det de gjorde.
[Dual Shot][Punishing Shot][Savage Shot][Read The Wind][Drain Enchantment][Whirling Defense][Favorable Winds][Resurrection Signet]
Dette var kos i 8vs8<3
[Ignorance]
dual smite med ether renewal:P
Jeg savner wb-iway warrior. Og old school 8 manns IWAY.
Savner gode gamle ViMway i 8manns HA. ^^
*ikke slå*
<3 ViM <3
Første gangen jeg hadde noenlunde suksess i Tombs var med ViM. Første gang jeg kom forbi andre kampen :)
BTW, ViM vs ViM = LAG, men det er veldig morsomt
Jeg savner boon prot.....^^! Den andre monken fikk 007 så da var det bare meg igjen, jeg healet som aldri jeg aldri har gjort før og vi vant!!! (eirik guesta hvis jeg ikke husker men det husker du sikkert ikke)
Boon prot:,( R.I.P
Lopern Wrote:Jeg savner boon prot.....^^! Den andre monken fikk 007 så da var det bare meg igjen, jeg healet som aldri jeg aldri har gjort før og vi vant!!! (eirik guesta hvis jeg ikke husker men det husker du sikkert ikke)
Boon prot:,( R.I.P
Savner den gode gamle boonproten jeg også :D
[Mending][live vicariously][vigorous spirit][bonettis defense][gladiators defense][cyclone axe][penetrating blow][executioners strike]
Den savner jeg =P