Lurte på hva dere syntes var best av Prophecies,Factions og Nightfall.
Jeg synes Prophecies er best, så kommer Nightfall på andre og Factions på tredje.
Jeg, som spiller bare PvE, med unntak av Alliance Battles innimellom, vil si at Prophecies har den beste PvE'en jeg har sett i et spill, ever.
Jeg kan se kartet til Tyria for meg, hvor alle byene ligger, outposts osv.
Bare njuuudeligt.
Cantha er rett og slett boooooring som faen i PvE, eneste plusset er de nye skillsa og gear. Såeh, factions kunne de spart seg PvE-messig.
Nightfall, vel... Det falt ikke i smak hos meg.
Prophecies er #1 no matter what.
synes også pre-searing er et dritbra konsept, mye bedre enn de jævla noob-islands.
liker egentlig Pre-Searing best av hele gw.
Jeg, som spiller PvP, mener at Prophecies har flest må-ha-skills, mens Nightfall har flest overpowered skills, og Factions har bare noen få bra.
Så det blir:
1: Prophecies
2: Factions
3: Nightfall
Vel, er egentlig lei alt pve, men skal det bli noe NÅ, så blir det NF, fordi det er enkelt å cappe de mest brukte pvp skillsene, som GoL (ok, ikke så mye brukt) LoD og ZB. Disse får man cappet veldig tidlig. Phrop er jeg sykt lei av, og factions er det største drittspillet ever. Factions har litt kul armor, og det er det. Gatekrig er ikke helt min greie.
jeg vil nok si
1-nightfall
2-Prophecies
3-factions
liker egentlig nightfall pve'en...men tyria e ganske bra...
Azeroth Wrote:Jeg, som spiller bare PvE, med unntak av Alliance Battles innimellom, vil si at Prophecies har den beste PvE'en jeg har sett i et spill, ever.
Jeg kan se kartet til Tyria for meg, hvor alle byene ligger, outposts osv.
Bare njuuudeligt.
Cantha er rett og slett boooooring som faen i PvE, eneste plusset er de nye skillsa og gear. Såeh, factions kunne de spart seg PvE-messig.
Nightfall, vel... Det falt ikke i smak hos meg.
Prophecies er #1 no matter what.
synes også pre-searing er et dritbra konsept, mye bedre enn de jævla noob-islands.
liker egentlig Pre-Searing best av hele gw.
Alle driver og sier at prophecies er det bedre spillet i GW trilogien, men jeg finner det ikke i noen nettbutikker, virker som om det er for gammelt, har sett over en del, men fortsatt ikke noe... Tips?
Tyrone01 Wrote:Alle driver og sier at prophecies er det bedre spillet i GW trilogien, men jeg finner det ikke i noen nettbutikker, virker som om det er for gammelt, har sett over en del, men fortsatt ikke noe... Tips?
hvis du bor i nærheten av bergen, så drar du til Spaceworld på bystasjonen der, de selger prophecies for 300 spenn der :) har ikke sett det andre sted.
1: Nightfall (Heroes, og to geniale professions, spesielt paragon)
2: Factions (Alliance Battles etc)
3: Prophecies (god PvE historie, og tilgang på skills etc.)
1. Prophecies
2. Nightfall og factions
Har ikke kommet langt i nightfall enda, men PvE virker mye bedre en i factions så langt, men det er jo ikke mye nytt pvp i nightfall
Når det gjelder pve så er rekkefølgen slik:
1. Prophecies
1. Nightfall
3. Factions
Gidder ikke så skrive "hvorfor" nå, sitter med dritt PC uten ordentlig mus og tastatur.
Nightfall og prophecies ligger på en delt første og factions ligger på en stakkars 10. plass
X-D
(før dere leser min melding må dere vite at jeg ikke har proph enda X_X)
egentlig synes jeg factions are ganske morsomt.
så
1. factions
2. nightfall
men en minus er factions er ganske kort -_-'
PvE:
Nightfall - fordi det er noenlunde variert.
Prophecies - alt for mange steder uten motstand (10000 troll-kloner =_=).
Factions - fordi det rett og slett sugde.
Prophecies er etter min mening best på historie, men ikke på utfordring, selv om den har mange mission. syns chakterene ser bedre ut utsendemessig, spesielt jentene ..grr .
Er stort og variert og man finner enkelt et sted å dø.
Factions er bra for de som har dårlig tid, lager en lv20 på noen timer, er litt skjedelig at mange mission ender opp på samme sted så mange ganger, kunne hvert spredd litt mere på karte, ser jo også at de ikke har utnyttet så mye av plassen.
Nightfall er mere komplisert, sliter litt å følge historien (jeg er ikke så smart da) , har utrolig fine kart, men de er ofte veldig små. Blir fort lei noop øya.
Vil også si det er mer usosialt til tider med alle heroene. Ellers digger jeg de 3 site missionene, får helt kick av hastigheten.
Siden dette gjelder PvE må min dom bli Prophecies siden min main chakter kommer derfra, og jeg liker underworld der.
1. Prophecies
1. Nightfall
3. Factions
vil si Prophecies ruler forsatt..man blir ikke lei av tyria på en måte slik som man blir av cantha...det er rett og slett drittkjedelig.nf er bra men slår ikke Prophecies..men sant som noen sier her ja...pre i tyria er digg å njutbart
så lista er::
Prophecies
NF
cantha
Jeg mener at prophecies er uten sammen ligning best. når factions kom var det greit nok men det første var mye bedre, og man trengte egentlig ikke Factions for å klare å følge med de andre når det gjalt hvor fort man tjenet penger( bortsett ifra AB der man fikk byttet inn amber var litt sykt i starten) og i pvp var ikke factions helt nødvendig.
Men når Nightfall kom tok pengene helt av, man kan nesten ikke klare seg uten NF, i hvertfall ikke i droknar run og lignende.
Det så også ut som de som har laget spillet har gått tom for ideer når det gjelder å lage monster, noen av de i NF er veldig dårlig laget og har ikke noen sammenheng med noen slags tro som jeg har hørt om.
bortsett ifra stygian da som i følge gresk mytologi er vokterene av elva styx i underverdenen.
slik ville jeg ha satt spillene i rekke.
1 Prophecies
2
3
4
5 Factions
6 Nightfall
Håper kapittel 4 blir bedre en NF.
Jeg liker egentli prophecies veldi godt på grunn av story'n, den er liksom bedre en på factions og nf på en måte, nf har flere gode skills, og factions er rett og slett kjedeli....
1.Prophecies
2.Nightfall
3.Factions
Liker factions best fordi der er det to factions og elite missions og kule armors.
1.Faction
2.Prophecies
3.NF
Liker ikke at man får heroes i NF blir altfor enkelt.
slikt dør aldrig vet :p
Btw Cocktails er best :)