Hvor mange tror du de spurte? Og tror du virkelig norsk skoleungdom hadde hadde svart riktig på alt?
De er jo åpenbart at de har spurt ekstremt mange og bare tatt med de dumme svarene. enig med Daniel, det er mye norsk ungdom som også kunne brent seg på noen av disse spørsmålene. I klassen min hadde sikkert 70 % kunnet drite på draget under et sånt intervju. Noe som kanskje er tilfelle i mange av klassene i Det ganske land.
Tja, de spurte nok en god del, men når det finnes folk som tror at frankrike ligger nede ved new zealand osv, så er det trist.
Det er såpass enkle spørsmål at det er patetisk imo. Og holdningen dems til krig osv er tragisk.
Sånne reportasjer er som sagt ekstremt enkle å lage. Du bare spør mange, søker ut folk som ser dumme ut, og og du får fort slike svar. Jeg gjorde samme på skolen en gang, dro på en annen skole i distriket, spørte sikkert rundt 200 elever hva de syntes om min skole, 190 sa at folk var ok, 10 av dem sa at vi var duster. Tre minutter redigering, fem minutters opptakk i studio, og vips, alle på den skolen synes at "min" skole er dum.
Men uansett, hysterisk morsomt, men ideen er old. Har vært mange lignende videoer før.
Mange Usa'ere er ekstremt dumme.
Et land på N!
Herregud de må jo være stokk dumme! Men som Eirik sa her oppe redigering ftw..
ozi3333 Wrote:Et land på N!
Norden!
Mange nordmenn er også dumme.
Var noen der jeg ikke viste svaret på, og jeg har ikke peiling på hvem som er leder for australia og new zealand eller frankrike (er forsåvidt heller ikke helt sikker på hvem som leder norge, men det er fordi jeg ikke bryr meg)
Likte spørsmålet om "Name a country that begins with a U" "hmm..." "What about this one" "what?" "the united states of amerika"