Guild Wars Norge

Full Version: HA Build xD
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Denne er litt WTF, men men... xD

[build prof=R/W name="Thumper" Exp=10+1 Bea=8+2 Ham=12][Hammer Bash][Crushing Blow][Irresistible Blow][Rampage as One][Distracting Blow][Resurrection Signet][Charm Animal][Comfort Animal][/build]
[build prof=R/W name="Thumper" Exp=10+1 Bea=8+2 Ham=12][Hammer Bash][Crushing Blow][Irresistible Blow][Rampage as One][Distracting Blow][Resurrection Signet][Charm Animal][Comfort Animal][/build]
[build prof=Mo/A name="AoE Smiter" Div=9+1 Pro=9+1 Smi=12+2][Air of Enchantment][Reversal of Fortune][Guardian][Shield of Absorption][Zealots Fire][Balthazars Aura][Smite Hex][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Mo/A name="AoE Smiter" Div=9+1 Pro=9+1 Smi=12+2][Air of Enchantment][Reversal of Fortune][Guardian][Shield of Absorption][Zealots Fire][Balthazars Aura][Smite Hex][Resurrection Signet][/build]
[build prof=E/Mo name="My Character195" Ene=11+1 Air=4+1 Ear=12+2 Pro=5][Sandstorm][Earth Attunement][Gale][Ward of Stability][Ward Against Melee][Draw Conditions][Mending Touch][Resurrection Signet][/build]
[build prof=Mo/E name="My Character196" Div=12+1 Pro=12+2][Reversal of Fortune][Dismiss Condition][Spirit Bond][Shield of Regeneration][Glyph of Lesser Energy][Life Bond][Balthazars Spirit][Blessed Signet][/build]

Bare kom med kommentarer, er klar til i ta i mot alt :D

PS! Legg merke på at disse skills er ikke oppdatert i GWFreaks.

For eksempel:
Shield of Regeneration 20sec recharge > 5 sec.
osv...
Hvordan i svarte skal dere overleve? Hvordan i svarte skal dere overleve i mer enn et halvt minutt mot et lag som har tålig mye condition removal?

Kan du ikke i det minste sette inn Master of Magic-smitere, så har de bedre utsikter for å smite defensivt?
burde specce mer i expertise, burde få 13 for å få 2 energy costs attacks+ billigere RaO (som nå må brukes dobbelt så ofte)
så burde du bytte ut AoE smiterne med MoM smiterne, gjør at du igjen slipper å ha draw+ mending touch på warderen, som kan sette inn ward against foes (som er drit god imo, burde vært der uansett) og 1 random skill
monken burde få inn RoF for å ha litt bedre overlevelses evne, shield of regeneration er ikke så god selv om rechargen er bedre
Som Daniel sier, du må nok ha mer defense. Så fjern warderen, og ta inn en LoD monk. Gjør om smiterne til E\Mo Master of Magic (som Crea sa). Har du forresten vurdert Grenth Dervish istedet for thumpers? da har du ench removal, speed buff og attack buff med insane damage i 1 char (men det er like lamt som thumper). Ev warrior eller assassin om du skal kjøre med æren i behold :)
Har ikke fått testet Thumper etter RaO update men det sier jo selv at det er mer energy krevende, aka more expretise. (btw ferdig thumper fra gwfreaks) så har ikke justert den så mye, men den som spiller det vet hva som må gjøres.

Dervish eller Assassin er mulighet for det, men har ikke tatt meg tid å studere greie builds. (er ikke verre enn å kjøre det vanlig som går i HA nå men men)

Master of Magic har jeg faktisk ikke vært borti (altså spilt) så derfor ble den ikke med i listen.
Kanskje det er en mulighet, *endre*.

Warderen er bare noe jeg la til, men nu som det sies at det var litt lite defence så kan det jo byttes til "LoD Monk" som Galdyr nevner her.

EDIT:

Og så var det bonderen^^

Den er faktisk ikke så dumt, så lenge man ikke møter teams med enchantment removes. SoR er som sagt ikke det beste på market men det funker utmerket til bonderen, er ganske god self protection + at kan nesten spammes til hele laget ditt.
Energy kan være litt problem hvis laget ditt ikke tar den skaden som er nødvendig, og derfor har jeg lagt til Lesser energy glpyh for da har du 2 grattis SoR til laget ditt.
Men nå har jeg ikke testet dette i HA, og hadde vært morro å få det testet snart xD

Ser kanskje ut som at jeg aldri har borti monk builds, siden RoF blir nevnt som god skill her xD
Nagina Tools Wrote:Den er faktisk ikke så dumt, så lenge man ikke møter teams med enchantment removes.
Vi spilte en del HA i går, og det eneste laget der som ikke hadde en grenth-dervish, var ... oss sjøl.
Surt det, bonder er kanskje ikke noe for HA allikavel.

Dervish ftw.
Jeg lurer på om prot monk er utdatert i sin helhet mens Grenth Dervishene herjer. Mulig man bør sette inn en Rt ev. Paragon istedet.
Reference URL's