Guild Wars Norge

Full Version: Bugs og feil - rapporter dem her!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
I dette emnet kan der rapportere feil og bugs dere merker på siden, det være seg skrivefeil, bilder som ikke dukker opp eller hva som helst.

De vil bli lagt til her i førstepost, med en kort statusrapport =)

Code:
Diverse cookie problem (Innlogging, lese/uleste innlegg).
Greit, du ba om det.

- Der hvor det står "Bruker CP", burde det strengt tatt stått "Bruker-CP", med bindestrek.
- Er også altfor mye stor forbokstav i en del ord som ikke skal ha stor forbokstav, for eksempel her hvor det står "Nest Eldst", og "Nest Nyest", ellers øverst, rett under nevnte "Bruker CP".
- Er en fin blanding av norsk og engelsk i margen til venstre.
- Overalt, hvor det står "poster" (imperativsformen av "postere", ikke den ubestemte flertallsformen av "post"), burde det stått "postér", med en aksent over E-en.
FAEN I HELVETTE A!!!!!!!!!

Det g�r faen meg ikke an � redigere posten jeg har skrevet - m� slette den gamle og poste en ny!

Blåbærsyltetøy er godt.

hose
Ohw, tidens bug?

Det må seriøst legges til.
plager meg at å (aa) blir til en firkant. håper dette fikses
Alle nye poster fungerer vist. Får vel bare kjøre en resett eller noe. Men nå er det sovetid =)
æøå - blåbærsyltetøy
Ummm.. Jeg prøvde å logge på med Opera, men da stod det at brukernavnet mitt aksepteres ikke. Men er jo pålogget med IE. Noen som vet ka som er [gale]?
Jeg får noe lignende. Plutselig så virker ikke passordet mitt lenger. Jeg har måttet resette det to ganger nå, fordi det nye jeg fikk ikke virker lenge.
Hm, det var rart!

Svinat og øyvind, dere bruker begge Opera ikke sant? Hvilken versjon?
Prøv å refreshe etter dere har logget på. Evt slett cookies.
Jeg bruker Firefox.
Bruker Opera 9.02 Eirik. Klarer ikke å logge inn i det hele tatt med Firefox. Kan prøve det som Oln sier, nå.

EDIT: Funker fremdeles ikke.
Har alle det problemet at ØÆÅ Blir |||? eller er det bare meg og min opera?

Pr�v � refreshe etter dere har logget p�. Evt slett cookies

sånn blir det hos meg?

Quote:edit: samme problem som Lopern over, men i FF
skrevet av eirik noen poster over her
æøå - blåbærsyltetøy

Edit: unskyld for å dobel poste min feil:(
edit: samme problem som Lopern over, men i FF
skrevet av eirik noen poster over her
æøå - blåbærsyltetøy
ja, hvis du ikke kan se en dritt av de tre norgebokstavene! blir bare merkelige tegn her. men regner med de jobber med å få fikset det.
Jeg bruker Opera 9.02, men jeg har ikke hatt noe problemer
æøå-problemet er fikset.
Det er vel egentlig ikke en bug - Anyways: Når man ser på tittelen på en tråd i et underforum står det: Siste postering ******

Er det ikke bedre å kalle det siste post ******
Synes det er bedre norsk :P
Jobber med saken ozi. Fatter ikke hvor fyren har ordet posteringer fra.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Reference URL's