Guild Wars Norge

Full Version: Midlertidige Updates, Her kan vi whine!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De midlertidige updatesene kom i helgen, og vi har fått litt tid til å se på dem. Nå tenker jeg ikke på Ha, men på skillupdatene. Tenkte på pvp delene nå, for at glads defence ble updata gir jeg faen i.

-----------------------------------

Det som er mest irriterenes, er at Crit Chop ble nerfa inn i steinalderen, 15sec recharge er ALTFOR mye, enda en gang viser Anet sin gløgghet. Nå må vi finne en ny warrior skill som kan bruker, muligens protector strike, slik at vi slipper å bygge opp alt adrenaline til en ny skills også.

Spir pain ble sånnsett bare litt nerfet, mens Bsurge nå er uaktuelt å ha på mesmers, 10 energy for en spammeskill blir rett og slett for mye, enten så gir man faen i blind, eller så kommer vi nok til å se elementalister på stand, muligens kanksje i form av warders osv.

Rits fikk seg en buff, noe som jeg ikke aner hva betyr fordi jeg ikke gadd å lese skillupdatenotes. Ellers så ble vel alle dervishformene nerfet ved tidsbruk, 120 sec + 30 elns (eller bare ved interupting?) mens  noen av de mindre brukte formene ble litt buffet (+20 energy, osv).
Hos monkene var det shield of absorbsion (?) som ble nevneverdig nerfet, 1 sec cast time (takk aganon :) ), og den er litt ødelagt, ikke like grei som før.

Assassains fikk flere buffs, og forskjellige typer ele fikk buffs. SF ble ikke nevneverdig nerfet, men blir svakere.
Link: http://www.guildwars.com/support/gameupdates/
SoA koster fortsatt 5 energy, men har nå 1 sekunds cast time. Avatarer har nå 30 sekunder recharge hvis de blir interruptet noe some gjør at det lønner seg mer å interrupte avatarene nå. Ellers suger jo nerfen av critical chop selvom protector's strike er ftw ;)
Ettsekunds cast på en prot suger, og SoA er iaffal ikke mye bedre enn Shielding Hands nå.

Også må de bare fjerne Avatar of Grenth.
Æsj, de nerfet spoil victor med 5 sec duration :(
de buffet jo power attack (Power Attack: decreased recharge time to 2 seconds, increased damage to 10..40.), kunne ha funket i en spike, med +40 dmg nå, funker også greit til pressure hvis du tåler energykostnaden.
divine Wrote:de buffet jo power attack (Power Attack: decreased recharge time to 2 seconds, increased damage to 10..40.), kunne ha funket i en spike, med +40 dmg nå, funker også greit til pressure hvis du tåler energykostnaden.

Power attack var jo ikke stort å spare på nå som [Counterattack] har kommet, men den var nå kanskje ikke akkurat det i utgangspunktet heller...
Reference URL's