Guild Wars Norge

Full Version: Nytt skinn - GWN - black
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Da var det nye og svært så omtalte skinnet oppe i lufta, og er satt som default. Jeg ser gjerne at vi får kritikk på designet her, så vi kan forandre det slik at flest mulig blir fornøyd.

bugs og designshi Wrote:- Kanskje redusere styrken på teksten så den ikke er så HVIT. (snakket om det før) men anyway, verdt å teste.
- Diverse cookie problem (Innlogging, lese/uleste innlegg).
- Mer luft overalt
Nydelig, men når man skal se på rykte er den grå skrifta veldig uttydelig.

Men sånn overall, veldig fint!
oi... me like :P
ser ganske wunderbart ut xD
Midtstilt hadde vært flott. Ellers liker jeg det, selv om refleksjon i logoen er litt for vebbtwopointoh for min smak :)
Neinei, vebbtwopointoh som du sa det er jo sexy. Men er enig, den er litt uhm, heavy. Er penere som en PSD lissom, men endte opp med å bruke .gif. Men skal se på det!
Okey!

Skal første begynne med deg Eirik, skift signatur, den er uber nubb og matcher ikke med designet ditt :p

Under "SØK" så kunne det ha vært svart bakgrunn i "søk i forum/fora" greia og hvit skrift på teksten.

Fonten i tittle på nyhetene i portalen, skift font!!! den er ikke hawt ! :p

Private meldinger funker ikke men ordner seg snart regner jeg med.

EDIT:

Der hvor man skal gi rykte, bakgrunn på ryktene hadde dårlig farge.
#4: Private meldinger fungerer helt fint her. Kan du prøve å forklare.
#3: Kanskje. Får se hva resten av verden mener
#2: Heh?
#1: Irrelevant.
Quote blir litt utydelig. kanskje jeg som trenger briller.
Eirik, trykk på "Hjem" og så trykk på "Private meldinger", finner ikke siden.
Fikses nå :(

EDIT: Eller ikke.
En ting jeg savner, eller kanskje jeg er blind.

Når man trykker på "Vis nye poster", så brukte det å være en knapp hvor man kan trykke for å komme til siste uleste post... kanskje jeg tar feil nå men ... *sjekke igjen*
Midtstilt, som Moynar sier.
At det ikke er det må være det eneste jeg ikke liker med det nye designet:)

Oser kvalitet!
Nagina Tools Wrote:Eirik, trykk på "Hjem" og så trykk på "Private meldinger", finner ikke siden.
Fiksa.
alt fra menyen og oppover ser veldig bra ut. Men resten, forferdelig. Det kunne kanskje blitt bedre med hvit bakgrunn og svart tekst... og midtstilt seff. :-)
Kanskje midtstilt ja, ellers synes jeg fargene er bra, er fan av svart bakgrunn xD
Bakgrunnen gir gråe og svarte diagonale striper ved 1280 x 1024 pixlers oppløsning. Sannsynligvis interferens mellom skjermoppløsningen og en pixelert bakgrunnsfarge. Forsøk med helsvart bakgrunn. Dette gjelder ikke tekstvinduet
Den skal være stripete. Og den skal være diagonale striper.
Ok, det ser bare ut som om de beveger seg. Et lite optisk fenomen kanskje
Vil ha det midtstilt, og kan du forklare hva de forskjellige mappe-tingene ved siden av postene i "Vis nye poster", hva som er lest post, hva som er ny post osv. Og så vil jeg ha en sånn "Gå til siste innlegg"-knapp på trådene i "Vis nye poster.

Edit: Når du venter på at at "Vis nye poster" skal komme opp står det "Klikk her om du ikke vil vente lenger", eller noe sånt. Vil gjerne ha den midtstilt også. =)

Edit2: Har funnet det ut nå tror jeg. Det er en liten hake på mappen når den ikke er lest, og et kryss over når den er det. Har også lagt merke til at når du har lest den flyttes tråd-navnet et lite hakk til venstre.
Jeg er ikke så veldig glad i svart bakgrunn, det hadde blitt bedre med hvitt.
Pages: 1 2 3
Reference URL's