Guild Wars Norge

Full Version: P/W "thumper"
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
er ikke ett veldig utbrett build, men synes det har så bra mulighet til knockdowns og DPS at jeg poster det

[hammer bash][crushing blow][irresistible blow]["go for the eyes!"]["lead the way!"][focused anger][aggressive refrain][resurrection signet]

hammer mastery=12
Leadership=10+2
command=8+1
hva man velger å specce på paragon siden er ikke så viktig, så lenge man får focused anger på over 100% ekstra adrenalin per slag, jeg velger å specce som jeg gjør for at man skal kan få 6 adrenalin hver gang man tar Go for the eyes, og fordi jeg da får en ganske kraftig "go for the eyes!"

poenget med denne charen er mye som en thumper. en forskjell er at man har mer Armor på en thumper, man har 80+10 (men centurion armor, som er min favoritt ihvertfall)

ellers fungerer "thumperen" slik du kaster opp Agressive refrain som holdes oppe ved at man har både "go for the eyes" og "lead the way" Lead the Way er en speedboost som primært brukes på deg selv, men også kan hjelpe andre ved å gi dem en ganske bra speed boost, focues anger kastes med engang den recharges og burde holdes på deg så mye som mulig.
så resten av tiden bare spammer du attack skills, med Go for the eys som energi kilde.
Morsomt å bruke i GvG frontline, 2 paragons, 1 med [irresistible blow] , en annen med [awe]
fader, focused anger var jo småsyk da O.o
Må sei den "Thumperen" er genial. Vanvittig mye knock down. Ikke så høg dps som på rao thumper, men i gjengjeld får du mer kd :).
likte ikke det så veldig godt, men så er jeg ikke noe særlig flink på akkuratt dette omerådet heller.
Legg merke når dette ble postet + at buildet funker ikke.
Tihi Aggressive Refrain = leet nå med cracked armor!
Hvordan legger man ut skill Bilde?
Skriver
Skill navnet + []
Eks.
[Ilikepie]
[rush]
Reference URL's