Jeg vet ikke hva som forårsaker det, men når jeg prøver å lage en ny PvP only character så stopper bare spillet opp litt og jeg kommer direkte inn på campaign meny'en hvor man velger campaign. Vet ikke om dette har noe å gjøre med at jeg har nettopp skaffet meg nightfall...
Noen som har noen anelse om hvorfor dette skjer? Har lyst til å teste ut klassene i litt random arena...
D
Du må velge campaign også på PvP characters ettersom Assassin og Ritualist bare er for Factions, mens Paragon og Dervish bare er for Nightfall. Det er også forskjellige utseende på de 6 oiriginale klassene.
Du er ikke den først som whiner over det, Sencured har samme probl han whiner til meg.
Eneste mulighet er å restarte GW og håpe på det beste.
fant ut av det... må lage character via campaign, noe som var veldig tungvint men kanskje jeg må gå gjennom treningsmission med nightfall character for å kunne fikse det.... elns.
kjedelig greier uansett..
Nagina, mitt problem er at jeg noen ganger trykker (bruker musa) på "Create PvP character", men så ender jeg opp på Shing Jea Island osv. Ufattelig irriterende, spesielt når noen venter på meg, og det skjer to ganger etter hverandre..
Old post, men har hatt det samme problemet, akkurat som om GW ikke vil registrere at jeg faktisk trykker på PvP char i stedet for pve char. Har skjedd utrolig mange ganger, man må bare ta seg bedre tid, selv ente jeg opp med å trykke 3-5 ganger på pvp char vinduet hver gang for å være sikker, men ikke faen om det hjalp.
okey folkens...bare dobbel trykk med musa på PvP charr???? lol:P
Ikke trykk en gang og så next.....
Har aldri hatt noen av de problemene....jeg bare dobbelt klikker PÅ PvP vinduet:D
Det er ikke noe problem, det er bare den nye måten å lage pvp characterne på. Bare gjør ferdig charactern så kommer du til det templet. Er egentlig mye enklere når man venner seg til det
Hm, jeg har aldri hatt problemer med å lage pvp only chars :)