Guild Wars Norge

Full Version: Konkurranse: Skriv noe pent om Eirik (15k i premie)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Det er rett og slett om å gjøre å skrive den hyggeligste, lengste, fineste, mest romantiske teksten om Eirik. Den skal selvsagt ha rot i virkeligheten. De som skriver kødd og ljuger kan ikke regne med å vinne.

15k i premie, da det er alt jeg har.

Jeg stopper konkurransen når jeg føler for det (høyst sannsynlig etter en uke eller to).

Eirik er dessverre selvsagt inhabil i denne konkurransen, men han er jo den egentlige vinneren uansett.
Med "rot i virkeligheten", mener du da at vi burde kjenne fyren sånn at man kan skrive noe sant, eller at det bare skal være noe som.. kan være mer eller mindre sant/sannsynlig?
Sencured Wrote:Med "rot i virkeligheten", mener du da at vi burde kjenne fyren sånn at man kan skrive noe sant, eller at det bare skal være noe som.. kan være mer eller mindre sant/sannsynlig?
Noe som er mer eller mindre sant/sannsynlig.
Eg syntes Eirik er en kjerne kar som reiser hele strekningen fra Hamar til Bergen for å LANe med guild kompiser. Jon og Jørgen ditcha han, men det gjorde ingenting, for Eirik er en kar som ikke går glipp av et eneste LAN. Ellers er han en en Hamar gutt med godt humør og liker å spise banan som er duppet i blomkålsuppe.
How can you live without Eirik in your life.......
Eirik in the morning
Eirik in the eveving
Eirik at night
Every minute of the day
Eirik.......Eirik........Eirik

Eirik is great
Eirik is bad
Do it hard when you get mad!

Eirik today
Eirik tommorow
Eirik everyday when you're in sorrow!

Eirik on the bed<3
Eirik on the floor
Have it everyday, you will want more. (L)
kan en eller annen si noen fakta om eirik så går det kansje ann å lage et dikt av det?
Eirik er en kjernekar
Eirik er en flott fyr.

(holder det?)
Jo mer man skriver, jo mer øker sjansene for å vinne.
Eirik is my angel,
he's the only sunshine in my life,
feels like heaven when accepts me to his team.
Eirik er litt som meg...
Jeg gir opp. Dere er faen meg udugelige. Alle bidragene var mer eller mindre elendige. Siden Morifiril var minst udugelig, kan han inkassere premien neste gang han ser meg in-game.
Ærlig talt, du har laget en konkurranse myntet på deg selv og noen få andre som kanskje kjenner Eirik litt mer enn bare fra forumet. Håper du virkelig ikke forventet at masse folk skulle sende inn lange avhandlinger om de positive sidene ved Eirik?
Jo, faktisk.
Ikke rart du blir skuffet.
Eg Syntes dette var et artig innspill av Daniel og eg prøvde faktsik ikke å skrive noe seriøst engang (no kødder eg ikkje assa!). Ville bare spare i gang litt konkuranse. Gi premien til Eirik du Daniel. Eg har ikke klart å bruke opp pengene eg fikk fra Jørgen en eller annen gang i august enda. :P
hva har det med denne tråden å gjøre?
Lord Carl Otto Wrote:Jeg er alltid blak jeg he he jeg bruker som regel pengene på kødd. Jeg kunne spart opp til 75k men brukte det på 15k armor og nå angrer jeg fordi jeg heller skulle brukt det på suprior vigor isteden for 15k armor og før jeg kjøpte armoren hadde jeg akkurat kjøpt kursick armor.

Som Mr lool sa, hva har det med denne tråden å gjøre?

Og hvorfor poster du hele tida i flere måneder gamle poster gamle poster?
Han gjør det igjen.. Bravoo
Hei hei hei. Jeg har da ikke ditchet noen! Eirik har den søteste stemmen jeg vet om når han snakker engelsk. Det kommer han alltid til å ha i mine øyne (ører). Se det var noe pent om Eirik som har rot i virkeligheten hehe.

Når det gjelder GW-spilling er det faktisk bare litt vanskelig å holde på mens jeg er i fårshen.

Eplefisk
Pages: 1 2
Reference URL's