føler at aktiviteten her på gwn er svært liten for tiden?
er det fordi budskapet ikke er ordentlig spredt?
trenger nok flere aktive medlemmer her.
kan ikke folk tipse "fellow gw'ers" om siden ING.?
hvis alle sprer dette blir det nok greit leven innpå her skal du se :D
Gamle GWN var bare fylt av dritt og n00b-spørsmål. Bedre med ingen tråder enn teite tråder.
jo, det er sannt. Men jo flere medlemmer, desto flere nyttige meninger, erfaringer og et utvidet spille netverk.
Administrator sin job er jo og holde slike vekk fra forumet.
Vil man bidra med noe fornuftig så go ahead.
Men hvis det blir for mye dritt så er det ikke værre en at de det gjelder kan holde seg vekke :P
Men derfor har vi jo mods osv. som skal slette slikt..
Pfff, bare innse det!
Det "nye" GWNorge har ikke lik tiltrekkningskraft som den forrige, kan kanskje ha noe med brukerbasen å gjøre? Eller kanskje det faktum at hele stedet er SVART og ikke spesielt behagelig å lese fra?
Jeg er helt enig med Daniel her, bedre med ingen tråder enn teite tråder.
Og det du sa Strindmo, var helt unødvendig, aktiviteten skyldes kanskje at stedet ikke er like kjent for alle som den gamle siden var.
Negativ innstilling på Strindmo, du kan jo bare stikke, hvis det er så dritt her.
Strindmo, det er faktisk mulig å velge skin, hvis du misliker svart.
syns ryktesystemet her er latterlig..
virker som om det er bare folk fra npc/tu som har og gir ut ryktepoeng til hverandre bare fordi de vet vem de er.ryktesystemet skulle vært som i gamel gwn,da måtte man hværtfall "tjene" seg til rykter ved å skrive no nyttig til gw spillere.her er det bare latterlige rykte kommentarer ..
og jeg trur den nye gwn er ganske kjent blant norske ja.er bare spørsmål om de gidder eller ikke.
Er vel tros alt ingen som tvinger dere til å være her?
Og Trylle, det kan være en ide og lese posten fra daniel som beskriver hvordan ryktesystemet skal brukes?
hvor?
jeg kan ikke se noen her...
og woow..sikkert syko mange som bruker det når folk skriver på ryktepoeng..::::du er så s0t..
hva faens rykte er det..sann intern humor mellom venner eller guildies kan være i guilden..nei savner gamel ryktesystemet,der folk ble respektert enn her på den nye gwn..
nei er ingen som tvinger oss her nei..focking full klar over det:p
Så gidd å post teite rykteting på hverandre da. Burde jo være ganske enkelt å forholde seg til. Right?
Det er en kategori som heter Beskjeder til medlemmene. Der ligger det en post, og den har Daniel skrevet og den heter vel noe som "Ryktesystemet og dets bruk". I tilleg har vi en fantastisk søk funksjon, som også burde ha gitt deg noen fine treff om akkurat det der.
who cares about rykte!
Kjekt å se deg igjen eirik. og ja, litt trist at GWnorge er lite aktivt. menmen, vil man ha det aktivt må man gjøre det aktivt
vet,er så mange teie ryktepoeng ute å går...det var kanskje den mest formelle posten jeg har sett her på gwn..hehe
haha, GWnorge har eg vel egentlig mest brukt til tUforum, ellers er det mye PvEgreier som eg ikke skjønner noe av her. men enig med at folk kødder med ryktene. T.o.m eg gjør det, bare se eirik sin rykteprofil:) menmen, han er no en kjernekar anyway. håper han finner ut at å slutte med GW var det dummeste han noensinne har gjort. men neppe:P
Så er det jo at brukerbasen er sånn i mot folk som ikke er altvitende. "n00b-tråder" osv.
Bedre med noen n00b-tråder og flere folk enn sjaber aktivitet IMO.
Og hvorfor så defansiv? Traff man en nerve?
Kan du peke på en eneste ting som faktisk er agresivt? Eller må jeg bruke smileys etter hver setning for å vise hvor positiv jeg er? :)
Jeg mener at det er bedre med mange kvalitets poster enn mange fucktards poster. Jeg mener det er bedre med ingen poster enn fucktards poster. :)
:) :] ;) :] :D x) xD ;D ;P :P xP
jeg vil heller ha mye aktivitet på ett forum, hvor det også er noe mindre smarte poster, enn ingen poster i det hele tatt
Alle forum har sine ups & downs. Man kan ikke forvente at det full fres hele tida. Så vidt jeg har sett, så fins det et eget sub-forum for sjit - kanskje man skal prøve å poste sjiten der, da?
Anywho, for at forum skal "blomstre" - så må man bidra med litt selv. Det seg være builds, farming-tips, gøye videoer og annen informasjon som kanskje er nyttig for flertallet.
Hjelper liksom ikke å bare sitte på ræva å sutre om det..