hva synes dere om hva som skjer i København akkurat nå? mener dere at politiet er noen faenskaper som bruker for mye vold? eller mener der at okkupantene er utskudd som ikke skjønner elementære rettigheter i vårt samfunn (eiendomsretten)?
Faen, som jeg avskyr disse folka. Skal på langweekend til Køben neste helg, og jeg blir faen meg sur hvis de ødelegger turen vår.
Retardunger som burde få seg et liv.
Her har de okkupert et kondemnert hus, tvunget den danske stat til å renovere det, og nekter å flytte på seg til tross for advarsler. Drittsekker som forventer at de skal slippe å gjøre en dritt mens alle andre betaler alt for dem. Fyfaen.
Det var vel mer en skummel kristen sekt som okkuperte ungdomshuset.
Personlig synes jeg vel den danske staten kunne gjort noe for å bevare ungdomshuset og stoppe snuten fra å knuse skallen på demonstranter.
Hallo? Idiotene kaster murstein på politiet. Alle som kaster murstein på politiet burde få kost seg i fengsel i en god del år. Og de har ingen rett på huset. De fikk huset en stund, København kommune fant ut at de ville selge det, og de gjør. Ikke noe problem i det. Greit, protester, gå i tog, gjør hva dere vil. Men ikke bruk vold.
EDIT: jeg mener at folk som kaster snøball på politiet burde fått en natt på glattcelle og 10k i bot.
Stå på Ungdom i København!
Her har ungdom som ikke har hatt stort sett ikke noe annet sted å være, fått et hus av staten. Der har de hatt deres konserter, kakebaking og så videre. Og da Høyre siden av politikken kommer til makten så selger de huset til en kristen menighet så de kan få de ut, fordi de er annerledes.
Jeg hadde ikke funnet meg i det.
Stå på!
Så du mener at det er helt fint å tenne på biler, kaste murstein på politiet, rasere butikker og koste samfunnet flere millioner? Har du en adrese hvor jeg kan tenne på bilen din? For jeg er skikkelig sinna assa, for jeg får ikke gratis skoleboker, og da liker jeg å tenne på biler til uskyldige folk, for ikke å nevne at jeg digger å kaste murstein på politiet, for det er bare så morsomt altså! Alle vet jo at det er lov å kaste murstein på alle som er kledd i blått x)
De folka der er mongiser. Punktum.
Typisk røde folk, spør du meg.
Death Valberg Wrote:Her har ungdom som ikke har hatt stort sett ikke noe annet sted å være, fått et hus av staten. Der har de hatt deres konserter, kakebaking og så videre.
1. Det er forskjell på å få et hus, og det å okkupere et.
2. Konserter og kakebaking? Hasjrøyking og pushing!
mot, nå må du slutte med de idiotiske postene dine.
Hvilke kilder har du for å si at de bare sitter å røyker og pusher?
De har vel ikke valgt riktig måte å gjøre dette, men måten dere ser på dem som de er noen dophuer/mongloide/hjerneløse aliener så må dere sette dere litt inn i deres situasjon.
Og typisk røde?
Våres Rød/Grønne regjering slår slag i slag for å få slutt på den hjerneløse invasjonen i Blant annet Irak, og ikke soldater i Sør-Afghanistan. Men høyre ekstreminister som har dyrka frem Ny-nazister, facister, rasister++ Sender soldater og bruker REIN vold for å få slutt på "Ondskapens Akse". Men samtidig mener jeg ikke at Venstreekstremister ikke har gjort faen. Blant annet Stalin som gjorde skam på kommunismen.
Vel er dete feil måte å gjøre det på, men ungdommen i København har min støtte.
Vel, de fikk huset fra staten, inntil en skummel kristen sekt fikk kjøpt opp huset av den høyre-vridde regjeringen.
Personlig hadde jeg blitt skikkelig forbanne hvis staten fant ut at de skulle selge huset jeg bodde i til en kristen sekt.
Når det gjelder bilbrenning ol. er vel kanskje ikke det helt heldig, men det rettferdiggjør at snuten slår løs på ungdommer de allerede har arrestert til de nesten får åpent kraniebrudd.
Jeg sier ikke at det BARE er røyking og pushing, men det foregår. Kilde, siden du absolutt vil ha dem: kjenninger som har vært i bydelen.
Invasjonen i Irak er ikke hjernedød, og det brukes ikke rein vold for å fjerne de maktgale, totaliære, korrupte lederne. Og den rød-grønne regjeringa jobber ikke for å få slutt på krigen. SV, derimot, ønsker det, men med 9% av setene på Tinget hjelper ikke det stort, gjør det vel?
Forresten, bygget er revet innen to dager.
~Det er åpenbart at ingen har fått med seg at huset var kondemnert, brannfarlig og inneholdt massevis av asbest da det ble solgt (noe som også var grunnen til at det ble solgt)? Okkupantene tvang dermed den danske stat til å renovere bygget for flerfoldige millioner kroner, bare for at en relativt liten gruppe ungdommer skulle få være der i fred.
~~Hvis disse folka hadde gjennomført noen fredelige demonstrasjoner og diskusjoner for å få beholde bygget sitt, hadde jeg ikke hatt noe imot det. Men voldelige demonstrasjoner, bilbrenning og hærverk skaper forakt og sier mye om hva slags folk det dreier seg om.
Leste på VG nettopp at en høyre politiker ville hive de norske folkene som gikk til angrep på den danske ambasaden ut av blitzhuset.
Lurer på ka som foregår oppe i hodet til folk, faen så tragisk det går ann å bli. kast dem ut hele gjengen, få dem til å rive huset selv. Når man står og griner av at en bygning full av asbest blir revet, og man er 11 år, da har man bare ikke et liv.