05-03-2007, 17:33
05-03-2007, 17:48
The inquirer er jo ikke verdens mest pålitelige kilde, men dette hørtes interesant ut. GW 2 beta allerede neste år..__--
05-03-2007, 18:21
50 new pve skills... WTF
05-03-2007, 18:28
Galdyr Wrote:50 new pve skills... WTFDe mener sikkert skills som er så dårlige at de bare kan bli brukt i PvE.
05-03-2007, 19:05
Gleder meg. Mest pga av armorene.
05-03-2007, 19:05
Er detta sant, eller bare kødd ?
50 nye pve skills er ftw da. Gir ungane som spiller pve en grunn til å kjøpe spillet, uten og gjøre pvp mer broken enn den er. Nye imba kjempetåffe pve-only classes er ingen dum ide...
Make faction Pve-only, imo
50 nye pve skills er ftw da. Gir ungane som spiller pve en grunn til å kjøpe spillet, uten og gjøre pvp mer broken enn den er. Nye imba kjempetåffe pve-only classes er ingen dum ide...
Make faction Pve-only, imo
05-03-2007, 19:23
så som jeg forstod det blir gw2 en billig kopi av wow, og skal man begynne å bry seg om raser i pvp også, nå blir det slitsomt...
05-03-2007, 19:49
Er jo kanskje litt tidlig å dømme basert på en linje tekst releet via et nyhetsbyrå som neppe spiller spillet. Vent og se, lzm. Dette er jo fint for balance osv.
05-03-2007, 22:15
Likte ikke helt dette med raser, blir så komplisert. Blir pvp på det gamle gw da eller? Dette kommer til å bli et stress.
05-03-2007, 22:42
De har sikkert forenklet teksten sånn at Hitler kunne forstått den (etter sin død), så det kan godt hende at raser=profesjoner, og expansion=ikke ekspansion, osv. Kapisj?
05-03-2007, 22:49
THE INQUIRER:
We know GW gamers want the numbers, so here they are: 18 new multi-level dungeons, 40 new armour sets, 10 new Heroes and massive 150 new skills, out of which 50 belong only to PvE (Player versus Enviroment).
du MÅTTE eie ett av de andre GW spillene for å kunne spille expansionen.
150nye skills blir KONGE, sikkert en haug med nerfs i ettertid, men konge! PvE only skills driter eg loddrett i:P (beklager alle PvEere out there), Forsto det også slik at det skulle komme 18 nye "FoW/UW/DoA" noe som kan bli artig. gleder meg allerede.
Og gw2 derimot blir nok et helt nytt spill, og eg tolker det slik at det blir litt wow aktig - håper bare på at PVP delen eier fortsatt i 2009-10
We know GW gamers want the numbers, so here they are: 18 new multi-level dungeons, 40 new armour sets, 10 new Heroes and massive 150 new skills, out of which 50 belong only to PvE (Player versus Enviroment).
du MÅTTE eie ett av de andre GW spillene for å kunne spille expansionen.
150nye skills blir KONGE, sikkert en haug med nerfs i ettertid, men konge! PvE only skills driter eg loddrett i:P (beklager alle PvEere out there), Forsto det også slik at det skulle komme 18 nye "FoW/UW/DoA" noe som kan bli artig. gleder meg allerede.
Og gw2 derimot blir nok et helt nytt spill, og eg tolker det slik at det blir litt wow aktig - håper bare på at PVP delen eier fortsatt i 2009-10
06-03-2007, 10:37
haha, nå sitter jeg her og ler av dere, dere er jo så redd for at noe skal skje med Gw, jeg slutte med Gw før jul, og spiller nå wow..
Hvorfor spør dere kanskje?
Fordi: Jeg synter det første Gw:Prophecies og Gw:Factions var bra, men når de nå slapp Nightfall gadd jeg ikke mere, jeg spilte det litt men det ble kjipt, jeg syntes de har gjort for mye for fort med dette spillet, det blir for stort, det ender med at det er så mange poster osv at man ikke finner Realppl og spille med, man ser jo det, de har jo begynt med av man kan styre flere folk nå.. Såkalte "Heroes" det er grunnen til at jeg slutta. så jeg mener at de har ødelagt spillet som var desidert best for 1 år siden!!! nå spiller jeg wow fordi der skjer det ikke så mange forandringer here tiden!!
Hvorfor spør dere kanskje?
Fordi: Jeg synter det første Gw:Prophecies og Gw:Factions var bra, men når de nå slapp Nightfall gadd jeg ikke mere, jeg spilte det litt men det ble kjipt, jeg syntes de har gjort for mye for fort med dette spillet, det blir for stort, det ender med at det er så mange poster osv at man ikke finner Realppl og spille med, man ser jo det, de har jo begynt med av man kan styre flere folk nå.. Såkalte "Heroes" det er grunnen til at jeg slutta. så jeg mener at de har ødelagt spillet som var desidert best for 1 år siden!!! nå spiller jeg wow fordi der skjer det ikke så mange forandringer here tiden!!
06-03-2007, 11:56
Robin:D Wrote:haha, nå sitter jeg her og ler av dere, dere er jo så redd for at noe skal skje med Gw, jeg slutte med Gw før jul, og spiller nå wow..
Det er faktisk vi som sitter igjen og ler av deg.
Robin:D Wrote:Fordi: Jeg synter det første Gw:Prophecies og Gw:Factions var bra, men når de nå slapp Nightfall gadd jeg ikke mere, jeg spilte det litt men det ble kjipt, jeg syntes de har gjort for mye for fort med dette spillet, det blir for stort, det ender med at det er så mange poster osv at man ikke finner Realppl og spille med, man ser jo det, de har jo begynt med av man kan styre flere folk nå.. Såkalte "Heroes" det er grunnen til at jeg slutta. så jeg mener at de har ødelagt spillet som var desidert best for 1 år siden!!!
Egentlig så gir de fleste blaffen i hva du synes om Guild Wars, fra en som ikke har fått med seg noe som helst i spillet har dessverre ikke noe å komme her å fortelle.
Heroe's er der for mange grunn, er bare du som er litt på kløfta eller la meg kalle deg outsider som ikke har noen venner og spille med.
Er fullt forståelig at du går for WOW, for det er stortsett bare SOLO spilling man gjør der, bortsett fra RAID som heller ikke er noe å skryte over.
Robin:D Wrote:nå spiller jeg wow fordi der skjer det ikke så mange forandringer here tiden!!
Jah, det sier litt om deg som person, takler ikke å ha nye forandringer.
>>
06-03-2007, 13:23
*Badongdisj*
Det som står der tar jeg for øyeblikket meget lite seriøst. Selvom det screenshotet ser lekkert ut :D
Det som står der tar jeg for øyeblikket meget lite seriøst. Selvom det screenshotet ser lekkert ut :D
06-03-2007, 15:28
trur de nye rasene kommer til å bli fett selv om det er litt wow,men blir fett å spille charr..hehe
og gleder meg som en unge etter nye xpansion packen og gw2..
og gå til wow,faen da har du sunket lavt gett,hvis du er wow spiller så drit i å skriv negativt om gw og pell deg til wow sin fansite
og gleder meg som en unge etter nye xpansion packen og gw2..
og gå til wow,faen da har du sunket lavt gett,hvis du er wow spiller så drit i å skriv negativt om gw og pell deg til wow sin fansite
06-03-2007, 19:10
som kjent får vi nok en gang bekrefta at wow-teamet fant på humanoide raser
06-03-2007, 20:02
hei laga vell egentlig denna accounten bare for å vise hvor glad jeg er for noe nytt i GW. det at alle sier "øøøhhh d blir for likt WoW tw gjer jeg F i for min del gjør d ingenting om d blir for likt WoW d blir bedre selv om d blir litt likere WoW. Men må også si at jeg er jæ** glad for at d endelig kommer "expansion" sett med litt snø i. håper jaffal at d kommer noe alias dwarf i GW2.
håper også at d kommer nye våpen ting till alle pfroffesionså... som for exempel sånt sverd som legolas har i ringenes herre til rangerne, og sei dobbelt handed til warrior som sverd og øks...og andre ting til andre proffs...
håper også at d kommer nye våpen ting till alle pfroffesionså... som for exempel sånt sverd som legolas har i ringenes herre til rangerne, og sei dobbelt handed til warrior som sverd og øks...og andre ting til andre proffs...
07-03-2007, 13:02
Nagina Tools Wrote:[quote=Robin:D]
Egentlig så gir de fleste blaffen i hva du synes om Guild Wars, fra en som ikke har fått med seg noe som helst i spillet har dessverre ikke noe å komme her å fortelle.
Hmm, jeg vet ikke helt hva du mener nå.. men kanksje du tror jeg ikke har spilt spillet?... vet ikke helt om du husker at vi faktisk spilte i samme Guild en god stund?.. eller
Jeg kan vel egentlig si at jeg har spilt igjennom spillet ja.. 2-3 ganger og faktisk så jeg tror faktisk at jeg vet hva gw går ut på...:P haha
09-03-2007, 19:07
det at man kan være charr får meg tiå tenke litt...
Jeg og vennen min tenkte at på grund av charrene så skjer sikkert alt sammen i landet over Ascalon (der charrene kom fra). men det er litt drøyt at det skal skje 100 år etter proph, hvis jeg drar dit med min proph char så er liksom han over 100 år da?
det med 100 år er rett og slett for mye fantasi men det med nye raser er en forbedring i mine øyne!
Jeg og vennen min tenkte at på grund av charrene så skjer sikkert alt sammen i landet over Ascalon (der charrene kom fra). men det er litt drøyt at det skal skje 100 år etter proph, hvis jeg drar dit med min proph char så er liksom han over 100 år da?
det med 100 år er rett og slett for mye fantasi men det med nye raser er en forbedring i mine øyne!
09-03-2007, 20:44
Jeg antar at det er Guild wars 2 som er 100 år i framtiden.
Guild wars 2 kommer til å bli et nytt spill, så du ha annen bruker for det trolig.
Guild wars 2 kommer til å bli et nytt spill, så du ha annen bruker for det trolig.