Guild Wars Norge

Full Version: Guild Søker Flere Medlemmer
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei, Guild: Norwegian Elite Soldiers |NeS| søker flere medlemmer til sin guild. Vi har guild hall som er under ombygning, og en spesiell kappe som er designet bra. Vi er 1 leder, 10 officere og nesten 45 medlemmer. Vi er aktive innen PvP, men GvG spesielt. Vi har også holdt på med en del PvE sammen med andre medlemmer, slik at det gir best fortjeneste.Vi er også inngått i en bra allianse og er 10 guilder sammen (Luxon).

Vi (eller spesielt jeg) håper at denne tråden kan være til hjelp for å rekruttere nye medlemmer. Alle er velkomne nybegynnere som viderekomne.

Legg igjen en liten beskjed under så skal jeg titte innom en gang hver dag, for å se om det har kommet noen nye tråder.
Rating/Rank?
Er dette et Norsk eller int guild\allianse?
Jeg har lyst til å joine hvis jeg får lov da.
Leprechaun Wrote:Vi har også holdt på med en del PvE sammen med andre medlemmer, slik at det gir best fortjeneste.

Betyr det at dere driver med PvE fortsatt? Eller betyr det at dere har sluttet med PvE?

Men hvis dere driver med PvE fortsatt så vil jeg gjerne bli med i guilden!
ER dere lederen av alliansen?
Undersøkelse:
Glemte et alternativ. Nei, er ikke inne på tanken en gang
Håper alle er klare til helgen og eventyrene som står for dør da. Nå som dere har fir adgang til FoW og UW.

håper fortsatt at denne tråden vil hjelpe til å rekruttere flere medlemmer.
Hmm, tror jeg vil bli med, må bare snakke med guilden først.
Får jeg joine? Lvl 20 Me/ele.
Har ikke spilt noe særlig det siste året men har tenkt til å begynne igjen nå.
tenker vi bumper denne litt ja
Ok, jeg vet at det er lenge siden denne posten ble laget, men hvis guilden fremdeles eksisterer, kan jeg da joine?

Jeg var med en gang for lenge siden, men av en grunn jeg ikke husker, slutta jeg.

(*venter spent på svar*)

EDIT:
ING:
Attchar the Ranger
Reference URL's