Guild Wars Norge

Full Version: Noen som hvet om en SS build til GvG?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tittelen sier vell det meste.
Den må være tilpasset resten av lagbuilden.
SS, optional, optional, optional, optional, optional, optional, res

Som daniel sa, bør alle inviduelle builds i et gvgparty være tilpasset hverandre - derfor er det så mange valgfrie. Hvis denne necroen skulle ha vært antimelee ville jeg ha kjørt skills som SS, Reckless Haste, Price of Failure, Faintheartness, Insidious Parasite, emphaty (mesmerskill). Selvfølgelig skal du ikke ha alle disse skillene, det ville ha vært unødvendig.. men kanskje velge SS, Price of failure, reckless, og faintheartness. i tillegg er det greit med en coverhex - Parasitic bond, energy management eller support - Glyph of lesser energy, aegis, draw condition.

Alt må tilpasses gvgbuildet - og i tillegg bør personen som skal spille necroen ha en innvending på hvordan buildet ser ut til slutt
Jeg er ikke noe GVG spiller men poenget med ss er å ta ned større grupper.
I gvg er vel folk litt splitta, caster in the back osv. Ville ikke Spoil viktor og echo være et bedre alternativ? Med covers Seff ?
Jo, men det er bare fordi Spoil Victor er latterlig overpowered og den beste skillen i spillet.

Både SS og SV går under shutdown i PvP - de er tar ikke ned "større grupper", med mindre det er unranked IWAY.
bruk Reaper's mark, den funker fett
Infrakx Wrote:Ville ikke Spoil viktor og echo være et bedre alternativ? Med covers Seff ?

i så fall måtte det blitt arcane echo - echo og SV er elites begge to.
og ja - du har et poeng der. men SS er grisegod melee protection også.
Takk for at du opplyste det, sikkert mange som tror at du kan bruke 2 eliter, eller hadde problemer å forstå hva jeg mente. :)

"Elite Hex Spell. For 5...17 seconds, whenever target foe attacks or casts a Spell on a creature with less Health, that foe loses 25...85 Health."
Reference URL's