Guild Wars Norge

Full Version: Explorer Community!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei, jeg tenkte jeg skulle prøve å samle en gruppe til PvE, deriblant farming,exploring og alt annet som kommer opp.

Hver Fredag klokka 16.30-20.30, kommer vi til å slå sammen et Party i Chantry Of Secrets english district 1 og skal dermed gå inn i FoW, UW eller de verdenene som er aktive. Kravene er at du er på lvl 20 (men det er da de fleste rundt her) og må være med å betale passasje avgifte på 1P.

Ellers håper jeg et dere blir med og håper at dere finner masse bra!

NB! HUsk Obsedian Keys. Det er veldig lurt å ta med ekstra nøkler siden det finnes mange kister der. Glemmer du nøkler er det sikkert noen som vil selge deg en, men da blir prisen skyhøy og ligger på 2-3P
Skal du sette opp 5-manns team eller 8-manns team?
jo færre du er jo mer får du.
Høres veldig bra ut! Jeg har lyst til å være med.
blir med når jeg har nådd 5000min på drunkard...er bare 500min igjen ellerno..hehe
Det kommer an på hvor mange som kommer til å delta, jeg håper jo selv at det blir flest mulig. Når vi spiller med 8/8 blir det jo mye mer sikkert, og du blir ikke kastet ut av verdenen med en gang. men det kommer vel litt an på de som kommer til å delta.

husk å ta med én monk ivertfall. Jeg har selv erfaring med spillet når du ikke tar med monk.
nr1..er ikke vits i å farme o fow med 8 manns team.får nesten ikke shards
nr2. monker er must..er bare nabbs som ikke har med monker i fow/uw eller andre missions osv...

det som funker i fow er 1 obsidian tanker,1ss,1nuker,1bonder,1woh healer.dette funker bra,syns det er digg med 5mann da det er mer utfordring enn 8mann.
Blir gjerne med på både FoW og UW, selv om jeg liker FoW bedre enn UW. Synes også at 5 man FoW er morsomere en 8 man. Har bare monk i Chantry of secrets og kan bare spille WoH, selv om jeg bare mangler en Elite spell for å kunne gjøre Bonder også

Synes det hadde vært veldig morsomt å utforske mer i FoW, siden alle gruppene som går inn bare stikker til Temple of War og til nød gjør oppdragene for å kunne kjøpe Armor
sant,hadde vært fett å explore hele fow og uw engang..men er med på å explore fow så mye som mulig,kan kjøre woh healer,bonder..
Å utforske hele fow eller uw tar lang tid. Greit nok at du for mest uttelling med 5-manns, men det går også treigere.
Og ikke minst visst en fra 5-manns laget må stikke så kommer dere ikke videre.
Det er også plasser i fow hvor 5-manns team ikke er ideelt heller. Feks wailinglords forrest.
LoL da.
Er jo bare å kjøre 2 man Trapper team da...
Funker både i UW og FoW, gjort det tusenvis av ganger....
Reference URL's