Guild Wars Norge

Full Version: gjest som kan skrive neg feed og poster
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
nå har det skjedd faen meg igjen..at en syk person legger ut sanne skikkelige nastsy bilder som er kvalme..syns dere admins bør gjøre om systemet slik at gjester ikke kan skrive posts eller legge neg feedback..siden det er en person som legger ut kvalme bilder ut her på gwn...gjør det slik at gjester må logge seg inn for å skrive og legge igjen neg feed..er sikkert flere som har samme mening som jeg sier nå..[/i]
Men ta å sjekk ip adressen til han karen, er garantert en som allerede er medlem...
ja,ip ban den jæveln
Tror dere vi er mongiser?
1) De gangene han er blitt opplevd som "gjest" er når vi i etterkant har slettet kontoen - det vil si lenge før dere oppdaget det.
2) Selvsagt har vi prøvd å IP-banne han, men det er ikke lett når han bruker Tor og skjuler seg bak mange forskjellige IP-er hver gang han poster.
nei,trukke dere er mongiser...

tenkte på å poset no sist den personen holdt på å kødde å..

men kan dere ikke velge slik man må være member for å poste da?
For å hjelpe dere litt, dette er ikke en person.. Det er en spam bot, på en måte et virus for forumer ;)....
trylle uten hender Wrote:nei,trukke dere er mongiser...

tenkte på å poset no sist den personen holdt på å kødde å..

men kan dere ikke velge slik man må være member for å poste da?
Sånn har det alltid vært.
Jeg tviler på det sebbi, en bot skriver ikke i en post, den bare setter ut bildene.
Den skriver ;).. I hvertfall i PHPBB, der fikk jeg og en kompis enormt mange sånne "boter" hver dag...
En bot kan lage poster ja, og det er den nok.
Husker ikke hva det heter, men jeg satte på en eller annen slags security dings på forumet, som gjorde at "botene" ble blokket..
Hva med å auth. kode?
Jeg mener, hvis man må logge inn for å poste det.
han var logga inn da'n posta det/dem
chill folkens.
nr1 - moderatorer/Administratorer gjør hva de kan for å løse det, og jeg antar at de kan mer enn de fleste om dette her.
nr2 - rykte er ikke viktig, bare overse alle dumme rykteposter
nr3 - <3
Reference URL's