hvor gikk alle sammen etter at tU kuka, slutta, ny guild eller hur?
give me some sugar, i am your neighboor
jeg chillern i en guild som heter Swab som er remake med gamle folk jeg kjenner, vi har allerede slått osten og opno to ganger på en natt<3
Camper i I Chosen I [FeW] atm, har omtrent slutter med gw, kommer trolig til å slutte helt snart.
Har spilt bare 5 gvg'er med FeW elns etter at jeg joinet dem.
Btw:
Divine = Buffed Fighters [nerf]
Andro, Daniel og Jon = Four Fame Per Minute [four]
Kim og Gab = FeW sammen med meg
Babs = [SaS] ?
Rydier = LOTR: Online
Eirik slutta vell som du vet.
Glemte jeg noen da?
Sharee er i [TT]
Linkie er i militæret som alle vet.
who r u
og ja, divine er i nerf
det er to diviner, triste greier. eg e i nerf, og på en måte også i few siden spiller grisemye med de. han andre er Ex(?) xfvx member. og forresten *real* divine, hvis han spurte etter tU folk, hvorfor gidde å svare når du for det første vet at det finnes to, og for det andre aldri har vært i tU. jaja, forumaktiviteten går no i hvert fall opp.
Btw: gi beskjed om dere vil reforme:) (international guild ller norsk en, idc)
Greit, fem innleg fra "The Real Divine *kremt*" slettet.
EDIT: og seks andre innlegg som kun handla om "The Real Divine *kremt*)
EDIT2: Du finner meg med nesa i matteboka mi for tida. Klar for GW f.o.m. 10-12 mai tror jeg.
Lenge leve demokratiet :S
Den ekte hellige, vet du hva demokrati i det hele tatt betyr?
Og du har aldri vært med i tU. Dermed har du ingenting med tråden å gjøre, i allefall ikke å drive å kuke.
kos deg med matteboken eirik:) gleder meg til 10-12 mai:)
Hellig er ikke synonymt med Guddommelig Eirik.
Ja Eirik, jeg vet hva demokrati betyr. Vet du hva diktatur er?
kanskje vi skal slutte å snakke om demokrati og diktatur, og istede ta fram ordet: idioti?
Eller noen kan samle hvor alle TU medlemene blei av i en post [smilyface]
serriøst, no bør du F**N meg skjerpe deg. Gidd å oppføre deg som en unge. Du dret deg ut. ferdig med det! gidder ikke å se fler av de teite postene her inne. (OG IKKE TENK PÅ Å SI AT EG IKKE TRENGER Å GÅ INN HER!)
dette høres kanskje litt aggresivt ut, men seriøst, hvorfor gidde?
divine Wrote:dette høres kanskje litt aggresivt ut, men seriøst, hvorfor gidde?
Fordi du er så søt når du er sint?
faen disse threadsa bynner å bli latterlige..egen tråder for tU..omg..en person skriver i tu tråden og en syker fordi en skriver her...lol.forresten en admin skal ikke slette posts av andre brukere..det er bare teit,du som er admin skal ikke gjøre sant...har også lagt merke til at jeg har bare fått -rep av Tu folka..hehe.+ at de -rep'a er bare lattis.
trylle uten hender Wrote:faen disse threadsa bynner å bli latterlige..egen tråder for tU..omg..en person skriver i tu tråden og en syker fordi en skriver her...lol.forresten en admin skal ikke slette posts av andre brukere..det er bare teit,du som er admin skal ikke gjøre sant...har også lagt merke til at jeg har bare fått -rep av Tu folka..hehe.+ at de -rep'a er bare lattis.
Det din kjære divine har skrevet i denne posten er jo helt på tryne, og langt utenom topic.
Btw, ikke dom deg ut nå trylle :P