Guild Wars Norge

Full Version: Buffed Fighters [nerf]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vi er en europeisk guild, med noen unntak. Vi er opp og ned mellom 300-400 i rank. Vi lurer på om det er noen decente norske gvgere der ute som har lyst til å være med. Jeg og Divine er begge medlemmer der, og der er noen norske i alliansen vår, ikke helt sikker på alle, men de kan sikkert skrive seg på her selv om de ønsker det. Vi er en vennlig gjeng som spiller stort sett hver dag, unntatt fredag og lørdagskvelder. Vi fokuserer på GvG, men å få med noen fra alliancen i TA/HA/AB er ikke umulig, men har vi 6-8 drar vi ikke til HA ettersom mange her ikke liker det.

Rec: (fått med guildlederen min)
600k balth fact+
16/18+
vent/mic
alle chapters ofc
PvP titler er ikke must men er seff et pluss.

om du ikke fyller alle krav så får du prøve deg, men det er ikke noe vits om du har 50k BF osv.

om du er interessert skriver du det under her, eller pmer meg ingame: Shield Of Frank

takk
Frank Arne Wrote:Rec: 16/18+
600k balth fact+

Du fyller ikke alle kravene selv ^^
vet, men det står at jeg fikk kravene, ikke mine. Dessuten vet guildleadern min at jeg ikke gjør det, og han bryr seg ikke fordi jeg er så pro:P
Frank - du er slapp! du er 15 år og burde derfor ha blitt kicka ettersom du ikke møter kravene til nerf.

i tillegg har du postet dette på feilt sted! egene subforums for rekruttering.
joa, men divine, jeg blir 16 om 5 dager da...

men tenkte ikke på det om subforum, var trøtt...
bare for admins å flytte tråden
Frank Arne Wrote:joa, men divine, jeg blir 16 om 5 dager da...

men tenkte ikke på det om subforum, var trøtt...
bare for admins å flytte tråden

Jeg orker ikke ;P
Synes den passer fint her <3
btw om dere joiner dette guildet får dere en kongeleder. Faktisk nesten like kul leder som eirik var:) RIP eirik:)
Eirik var bare leder på papiret.
Reference URL's