Guild Wars Norge

Full Version: kor e alle helta hen(XFVX brotha's)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
hvor gikk alle sammen etter at XFVX kuka, slutta, ny guild eller hur?
give me some sugar, i am your neighboor
jeg chillern i en guild som heter rC som er remake med gamle folk jeg kjenner, vi har allerede slått Random Generated Name 1 og Random Generated Name 2 to ganger på en natt<3
Frank er i Buffed Fighters [nerf]

Mange andre har vell sluttet eller startet med wow.
Jeg har startet igjen.

XFVX lever fortsatt, den er bare fryst ned. Accounten til broren til Karl og 2nd accounten til Ereth er i den. Jeg leavet og gjorde Karl til leder da jeg startet med GW igjen.

Tror ikke jeg har lyst til å vekke XFVX til live igjen enda. Spiller for det meste PvE og har mistet PvP-metaet helt.
opno Wrote:Frank er i Buffed Fighters [nerf]

Mange andre har vell sluttet eller startet med wow.

Stemmer ganske bra det. De fleste har blitt WoW nerds, ilag med mange fra xGFx. bah, noobs :P
haha.så jævli bra,hehe.etter xfvx ble ja..tom om å si stakk jeg til Nature Calls[AFK].ble der i 1-2 uker pga jeg ikke klarte audition.hehe..så jeg bestemte meg for å gi faen i pvp i en stund,og bynne med pve og nå har jeg laga crap..vet også at divine...stemmer det "real Divine" er i rC.masserart husker jeg ikke helt.
Masserart er vel i rC han og.
Når XFVX folk ikke får poste i TUs post, burde ikke TU tolk få poste her.
jeg har aldri vært med i xfvx! så ikke tenk på å nevne navnet Divine her:):P
Jeg har hørt han Divine prøvde å joine engang. Tror ikke Ereth ville ha han.
prøvde faktisk å joine, fikk Ja til svar faktisk. men joinet heller npc:)
jeg er nå med i Obsidian Xeqrets :)
Vell jeg vil si at xGFx begynner å bygge seg opp nå. vi har planer om å kanskje åpne xFVx igjen i oktober, men dette er fremdeles ganske uklart... mange av de som begynte med WoW, har da kommet tilbake. og noen ble i azaroth. så jeg håper alle dere gamle som var i xFVx sender enten, meg eller ereth en pm ingame... så skal vi få fv på beina igjen.
jeg har iværtfall kommet tilbake fra Azaroth og kunne godt tenke meg å spille i xFVx igjen om det blir noe
Fett at xGFx ikke er helt av tråden. Når jeg fikk høre av Phoenix at det enda er godt med medlemmer og aktivitet, ble jeg veldig glad :)
Stå på!
Hilsen en som alltid har hatt hjertet sitt i xGFx :)
Reference URL's