Guild Wars Norge

Full Version: 1on1 turnering?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Lurte på om noen av dere kunne tenke dere noe sånt?

Er det noe særlig interesse for det her?

Forslag til regler:
1: Alle builds er lov, men kjører du en mongodefansiv build blir du diska
2: Man slåss på ett sted hvor det ikke er NPCer. Ikke lov å trekke inn til NPCer heller, går man innenfor aggro range på sine egne NPCer er det diskvalifisering
3: Man slåss til VoD, har ingen dødd da så taper begge to.

Oppsettet er noe ala det her:
Først er det "gruppe-spill", hvor vi deler opp i grupper med fire stykker i. Disse skal spille en kamp mot hverandre, person a skal spille 3 kamper, mot b, c og d. Møter man ikke opp til en kamp får man tap, møter man ikke opp til to er man disket.

Etter Gruppespill går de to beste videre til en vanlig knockout turnering. Blir man slått ut her er man ute.

--

Noen som kunne tenke seg å være med? Kom gjerne med forslag til andre regelsett, argumenter for eller mot min tankegang. Om det blir nok med skal vi nok klare å ordne en allright premie også :D
Kan man bytte character/build etter en kamp?
Jeg er alltid med på sånt vettu :D
Hm, godt spørsmål calaglin. Ja, det må jo være lov. Man må jo ikke spille med det samme laget en hel sesong i fotball lissom. Så ja, det er lov å bytte build når som helst :D
Høres ut som en knall idee. Hva får vinneren?
alle kommer til å være mind blast eller sin
Nej da mot, jeg er hvertfald frisk på at afprøve tonsvis af builds i turneringen og forhåbentligt vinde en gang i mellem ;)
Sign me in
dette høres gøy ut!
noe jeg har lyst til å bli med på
Jeg kan sponse litt av premien med det lille jeg har igjen av gull. 5k elns. Kan sikkert slenge med noen useless golds osv også.
Har da gått an med "påmeldingsavgift" da, 500 g elns, da blir det vel fort 6-9k elns om det er mange som er med.
Må kanskje lage en oversikt over build som er uakseptabel som :
Tocuh-Ranger
Ele\Derv
Leet Ganker til Assassin ? Den er nerfa, men den funker enda tror jeg.
Hvorfor forby det? Finnes kurante countere mot disse buildsa (selv om RA-E/D er utrolig gay).
RN og AW, men.
Men i forhold til hvor mange builds touch kan ta så er det ikke så mange build som kan ta tocuh. i så fall må du vite hva de andre spiller.
Mange klarer å leve med gayness vist de har sjangs til å vinne
Jeg blir med. 10k i påmeldingsavgift?
Mikael Wrote:10k i påmeldingsavgift?

Ikke alle pvp spillere som har råd til det :P (Jeg har det though)
Infrakx Wrote:RN og AW, men.
Men i forhold til hvor mange builds touch kan ta så er det ikke så mange build som kan ta tocuh. i så fall må du vite hva de andre spiller.
Mange klarer å leve med gayness vist de har sjangs til å vinne
Når man spiller 1on1, må man bare regne med å tape innimellom mot andre, med direkte skyld i at builden din er gimpet mot motstanderens sin. Noen har countere mot det, mens andre ikke har det. Sånn må det bli uansett.

Forrige turnering eide jeg alle på skill (Rydier også) med min über-balanserte cripshot, så tapte jeg mot gay Durin i finalen med hundre tusen degen. La oss si at han hadde 16 i fast cast, så det var jævlig vanskelig å interrupte han.

See?
jaja vi får se
eneste builden jeg ikke ser noe greie counters mot må være e/d. R/n kommer til å være uber irriterende også. Så de to stemmerjeg på og fjerne. Ellers kan jeg slenge in 50k+50 tournament tokens og jeg matcher også resten av hva folk vil donere opp mot resten av pengene mine.(jeg har litt over 100k)
Wow
jonsj slår på stortromma.. :)

BTW min 100 P. si gratz
Pages: 1 2 3
Reference URL's