Guild Wars Norge

Full Version: Spm. ang. 55 monk løping.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei!
Eg har ein 55 monk som er ganske grei, og eg mestrer troll-farming, men eg lurer på eit par ting. PS. Eg er heilt noob her...

Denne builden bruker eg:
Pro. spirit.
SoJ
Batazhars spirit
Healing B
Mending
Zealots fire
Blessed aura
Eccense Bond

Om eg skal løpe til ein plass, kva av desse skilla skal eg bruke då? Om eg f. eks. skal løpe til IDS-grinding, korleis skal eg gjere det? Kaste på meg mending og baltazhar og så løpe til eg kjem fram? Eg held på med warriors path, slik at eg kan bytte ut to av skillsa med sprint og rush. Kva skal eg bytte dei ut med?

Gode tips vert satt pris på.

PS: Kom gjerne med tips ang builden og...
zealots fiire > rush
essence bond > sprint
Takk, det hjalp!
Det er jo ein litt vrien ting, eg har sikkert prøvd 15 gonger, og berre kome til dei fyrste ice impsene. Er det lurt å få tatt dei to +15 att-questa i ørkenen?
Det er altids lurt å ha de 2 15+ attributsquestsa gjort.
Ok, eg skal prøve å få samla ei gruppe for å få gjort dei. Finst det berre to slike quests? Eg ser nemleg i forskjellege guidar at ein har 16 i smithing, 13 i healing og 9 i protecting og 9 i divine. Det går vel ikkje når ein berre får 30 ekstra attribute-points?
funker fint det med 4 superior runes, og du bruker vel 5 uansett
Ok, takk skal de ha, eg har faktisk kome meg fram til ice impsa, men eg klarte ikkje å helde dei på avstand, slik at dei tok malstrøm på meg, men jaja, eg får prøve litt seinare.
Reference URL's