Får jeg bare spørre, noen av dere som i det hele tatt har sett på det? Lurer litt på hva dere synes om det :)
Jeg så de før de ble lagt ut her. Grei nok timekiller. Jeg driver jo ikke med GvG ellerno, men det er interessant å se hvordan de spiller ^^
Så alle.
Det virket som om de sa noen ord veldig ofte.
1 time,, nei har ikke sett det :)
Er litt små morsomt og se Rayne Eternal fra iQ, om det er han jeg tror, litt småfeit, og veldig utilpass oppå podiumet, ser ut som om han vil være stort sett alle andre steder :D
Men skjønner ikke helt hvorfor ikke Anet ikke har spammet disse videone over alt, de er jo supre, og ikke så rent lite spennede heller..
Må si at vi to har litt forskjellig formening om hva spennende er da :)
har sett linken før:P men har måtte laste ned noe plugin for å se den, det gidder jeg ikke
Saa litt paa den, men sitter ikke paa min egen pc, og har ikke egen isp engang atm (1gb limit i maaneden), saa skal se hele naar jeg kommer tilbake. Saa skal jeg gi deg en rapport, hoeres veldig bra ut :P
Så film nr. 1 i går kveld, skal se resten senere.
Det så bra ut så langt, IQ ftw ^^
Synes den var bra laget, og morsom å se Pally da jeg har hørt så mye om han fra tiden i four. Får jo lyst til å starte med gvg igjen når man ser dette :)
Dette var spennende ja, rart man ikke har sett filmene før. Artig at gw blir promotert slik at gvg-delen kommer fram. Så alle filmene i natt, finfin oppladning til eksamen det..
Hehe, Pally rocks! Spilte litt med ham da jeg var i Wi, gutten har energi så det holder ^^
Jeg ble så evig sinna når jeg så iB vs iQ igjen, fader for nye imbalanced kuk gayshit builds skal man lete lenge etter!
Er også morsomt når hele Te begynner å le, og si "This is awkward", når de blir filmet close-up og skal se barske ut :D