Siden noen ikke har klart å spille kampene de skulle ha spilt, innen tidsfristen (søndag), kommer de på denne listen. Om de ikke klarer å spille kampen sin innen to dager, blir hele gjengen disket. Om en av dere ikke har fått kontakt med motstanderen deres, skal dere som sagt gi meg beskjed gjennom PM på forumet.
En oppsummering:
- De som ikke har spilt skal ha spilt kampen sin innen onsdag
- Om dere ikke har fått kontakt med motstanderen deres, må dere ta kontakt med meg, på PM
- Om kampene ikke spilles innen onsdag blir de aktuelle utestengt.
Og disse folkene er på ukens
Hall of Shame
- Frank og JonSJ
- Calaglin og Valder
- Voronwe og Andro
- Scarfaze vs Galdyr
Hahahahahahaha, taaaaaapere. *kaste raattent eple*
Galdyr er for opptatt med å vinne halls.
Rart at Frank og Jon ikke har fått spilt, Jon er sikkert for opptatt med paraway i HA da. :P
verden ble bygget på dårlige unskyldninger
Galdyr Wrote:71 fame to go... ^^
71 fame til hvilken rank?
Fy faen... den eneste kampen jeg faktisk er spent på når alle gruppe spillene er ferdig. er Meg mot daniel, og daniel mot Andro, og meg mot andro.. utenom det er allt anna dritt:P
Jeg ekke spent i det hele tatt, for å si det sånn.
Svein skulle ha toppet listen! har ikke vært online så lenge eg har hatt han på friendslisten! addet når kampoppsettene kom ut. jaujau, tenker vel at han blir disket for treig oppførsel
nå har jeg og jon spilt ferdig, 2-0 til meg
Og dermed er Svein og Scarfaze utestengt fra både turneringer og forumet :)
Calaglin lever på en tynd tråd, han er disket fra denne turneringen, ig bør komme med en rimelig god unnskyldning han og.
Ellers kan vi si at Voronwe for øyeblikket ikke har internett, men neste gang kan det være en ide å prøve å si i fra litt før :)
Eirik Wrote:Og dermed er Svein og Scarfaze utestengt fra både turneringer og forumet :)
Er ikke det litt strengt?
opno Wrote:Eirik Wrote:Og dermed er Svein og Scarfaze utestengt fra både turneringer og forumet :)
Er ikke det litt strengt?
turneringer er da fair enough, men forumet er da litt strengt jo, eventhough svein er aldri innom anyways
Tja, siden vi ikke liker tullinger, og folk som melder seg på turneringer uten å møte opp er tullinger, er det jo en ganske effektisk måte å bli kvit tullinger. Pluss at jeg ikke hadde fått bannet noen enda, mens Daniel og Oln allerede har flere kills på samvittigheten :)
Ja, da er det jo forståelig. jaNEI
Enig med eirik.. Bli kvitt de