Guild Wars Norge

Full Version: The Brave Norwegians
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En ganske ny norsk guild laget av en venn av meg og meg.
det er bare 2 medlemmer (meg og vennen). bare jeg er særlig aktiv.
vi har en kul kappe, (synes jeg) guildhall (wizards isle) med xunlai agent (snart priest), så vi trenger medlemmer :)
alle norske eller norsktalende er velkommen til vår guild og de første blir jo offiserer så det kan bli flere rekrutter.

legg til: Ritualist Duuuh in game for mer info o.l
nå er vi fire og har alliance. i guild hallen har vi prist,agent og wep smith.vi er luxon og har en god del faction.
får å bli medlem eller alliance legg til samurajen mao eller ritualist duuuh.
kan jeg joine?? kult navn egentlig, The Brave Norwegians ; )
vell, jeg har ikke en så altfor character da men...
har en elementalist, lvl 20, ehm, har drept shiro på factions, er vel godt på vei på både nightfall og prophecies. har ikke komt fult så langt på eye of the north... i hope i can join? Heter: Ftw Gress Ftw
er innpå ca. par timer hver dag
skal dere sattse på pve eller pvp. Eller en balanse?

og desuten er det ikke så lurt å starte en guild med deg og en venn... har prøvd det selv. vi fikk til en god guild men de fleste stakk ettersom det allerede finnes større norske guilder
Gjør det noe om jeg ikke er aktiv?

Eller om jeg bare kommer på i helgene?
Btw, jeg er ikke med i guilden lenger =/
fikk tilbud av thpk, joina dem, ble kicka for å sende et build i alliance chat (-_-) og er nå i demonic bunnies [cute]
det var det jeg sa, det varer ikke lenge :P
Æsj Men jeg hadde et Merkelig guild med kompizzen min og vi hadde bare folk i området som members. nå husker ikke jeg hva den heter, men det skal visst nok være i live.
Hvor mange var der? Det går muligens om dere er en 6-7 stykker som sammerbeider intenst for å få det til, men 2 stykker er litt lite
Ja det har du rett i.
Reference URL's