Guild Wars Norge

Full Version: Søker PvP guild
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hei!!! Da er jeg tilbake etter en pause meg GW. Og i den anlednig leter jeg etter en guild som spiller PvP. Spiller helst/er best i Monk, Ele, og muligens assasin. Har spilt i blandt annet Forces of Vallhall (om det fremdelse eksisterer, tror det :D)

Eneste krav til guild er at de kjører regelmesig GvG har vt eller ts og er villige til å bli med på ting som skjer. Er fan av GvG og HA men blir med på alt annet også (innen PvP).

Vet ikke hva mer jeg skal skrive siden det ikke er noe "les før du poster" her......

BTW så hetter jeg Dr Selik ingame om det er av interese
fv skal gjennomplives etter sommern..det er non pvp spillere i xgfx vis du er intressert så kan du joine gjengen igjen selick^^
høres ikke dårlig ut. men det hadde værty greit med litt mer info.
siden jeg ikke har hørt noe fra xfvx eller xgfx så vil jeg bumpe tråden om det da skulle være lov
Da har Selik joinet Vicious Vikings :)<3
Selik, skjerp deg, du fortjener bedre en som så. PM meg ingame så kan vi game :P

I Hermione Is Hot I / Love Of The Hatred
Tror ikke det finnes noen hel-norske guilder som er dedikerte GvG guilder lenger.
XFVX- doh!
Viste ikke at dere hadde startet opp igjen.

Rank/rating da?
XFVX er oppe igjen ja, men nå i starten har vi tenkt å prøve oss som en HA guild.
Men blir vel forhåpentligvis et par GvGer!
Ok siden jeg ikke gidder å lage en ny tråd og Vicious Vikings har gått mildt sakt til ja til et varmt sted der nede så bumper jeg bare denne
ser fremdeles etter pvp guild.

ps
fant ut at guilden ikke trenger å være helt norsk men hadde vært greit.
Wuuut? Juicy details, plox!
er med i TBOD og håper at dette skal bli en bedre guild
Reference URL's