Hei, jeg har akkurat kjøpt spillet GW:N og lurer på hva slags classtype jeg skal lage. Har spilt det første GW spillet og da likte jeg Mo/Wa siden den classen kunne de solo overalt (nesten). Men det var lenge siden jeg spilte, og siden det har kommet flere class så er det litt vanskelig.
Hva slags classtype er best i:
PVE
PVP
takk i forhånd :)
PS: Helst en forklaring hvorfor den classen er best :]
Hvor mange timer spiller du ca i uka?
Uansett, spill monk. Det trengs alltid monker, både i PvP og PvE. Og de er det morsomste å spille : )
hmm, jeg aner ikke...
Hehe, jeg skal spille monk, men hva skal second class være ? :(
Hallo
Sec class kan du bytte etter hvert, men det vanlige er Me W
Men du har utallige kombinasjoner.
I pvp er det vel ikke noe burde, men visst du fortrekker å være monk så vil jeg anbefale at du spiller det i pvp også. Men med det må du være inneforstått med at de fleste kommer etter deg. I pvp blir vel mye Me, Assassin og Ele brukt som sec prof. (Assassin blir vanskeligt for deg)
Vil anbefale deg å ta en titt på Guildwiki sin buildside, der kan du få mange tips
Hei noob, velkommen tilbake til GW :)
The Real Divine *kremt* Wrote:Hei noob, velkommen tilbake til GW :)
hva faen var det for noe?
noob?
velkommen foresten.
velg Me om du vil heale men hvis du vil drive med solo Warrior (foretrekker jeg da)
Det er en del som sier at jeg burde ta Mo/Me. Kan dere begrunne dette og hvorfor ? Er Me bra som second class hvis du skal solo en del ?
mesmer er bra for ekstra hexremoval og energy management. men secondary profession er ikke så veldig viktig i pve. I pvp derimot velger du det du dør minst med. Secondary profession for monk er ofte basert på ekstra defense eller energy managment.
Ok :)
Jeg hadde tenkt å bruke samme fyren både som PVE (mest solo RBs) og PVP. Så hva blir svaret ? lager figuren imorra :)
Uansett, takk for alt.
begynn som mesmer, og deretter kjøp assasin, ele og warrior secondary. Mesmer er greit nok i PvE mens du lvler. hvilken kampanje skal du spille?
Edit: så at det var nightfall. i pve trenger du sjeldent secondary, så det har lite å si hvilken du velger fram til da. Channeling (mesmerskill) er grei som energy management i pve ettersom du har dyr rundt deg hele tiden.
Mr lool Wrote:hva faen var det for noe?
noob?
Baka=noob xD
The Real Divine *kremt* Wrote:Mr lool Wrote:hva faen var det for noe?
noob?
Baka=noob xD
baka=idiot på japansk
chobo er vel så vidt jeg vet det nærmeste man kommer noob på koreansk. Gosu er det motsatte, og betyr pro.
Takk Gud for Battle.net
divine Wrote:hvilken kampanje skal du spille?
Hva vil dette si ? Var det slik som 1ern at du kunne enten velge mellom european eller american server? hvis så, så blir det nok european.
Så det står altså mellom W og Me som second class. Siste tips ? :P Beklager igjen... men jeg vil helst ha en char som fungerer som solo RBs og PVP (som sagt) så jeg slipper å lage en ny en. Takk.
I pvp er jo secondary prof veldig avhengig av smak og behag + hvilken arena du skal spille i (HA/GvG/RA/TA/AB).
I RA/TA er nok det enkleste Mo/A med dark escape og/eller return, mens i HA ville eg kjørt ele for Glyph of lesser energy eller mesmer for channeling og Inspired hex.
I GvG foretrekker eg sin eller ele.
baka Wrote:Så det står altså mellom W og Me som second class. Siste tips ? :P Beklager igjen... men jeg vil helst ha en char som fungerer som solo RBs og PVP (som sagt) så jeg slipper å lage en ny en. Takk.
du slipper å lage en ny, du begynner med et 2nd prof. og uti spillet får du kjøpt alle 2nd profs, da har du alle tilgjengelig og bytter om sånn som det passer deg, avhengig av hva du skal bruke karakteren din til.
baka Wrote:Ok :)
Jeg hadde tenkt å bruke samme fyren både som PVE (mest solo RBs) og PVP. Så hva blir svaret ? lager figuren imorra :)
Uansett, takk for alt.
Vil vel egentlig ikke anbefale det, ville vel ha laget meg en for pvp og en for pve. Har litt med bytting av runer og våpen etc.
Ja for hvis du bruker en PvE i PvP mister du egenskapene vet å bytte Armor (parts) gratis istedet må du kjøpe dem for å bytte dem, og det koster.