Kunne noen forklare meg hvordan dette fungerer på Nightfall ? Monken min er allerede lvl 20 :]
Hadde håpet på litt grinding nå siden trenger penger :)
Trenger å bli forklart i:
- Stats.
- Armor.
- Weapon/Icon.
- Skills, virker måten [hvordan du går fram]
- Områder som fungerer.
Takk i forhånd :]
PS: Beklager for at denne posten ligger i feil emne, men dette her var ment for Nightfall build. :P
bra guilde det der marion..har ikke sett den meg selv..bare en guilde på guru..hehe
Vil bare poengtere at dette buildet gjelder for GWPro. Tviler sterkt på at du får den til å virke på de gode farmeområdene i NF.
Ta deg en tur på Gw wiki.
du kan jo farme i jokanur explorable da..ta undeads..og utafor yohlon haven,ta de apene,,,
Man må starte en plass, og det viktiske er hva 55 monk står for, armor og addon, hvilke skill man bruker varierer etter hvor man er. men man må regne med mye testing, selv om man får servert gode skill sett på et fat.
Personlig syns jeg ikke monk er det samme lenger, er blitt for mye degradert siste halve åre.
Det er sant som Marion sier, Solofarming er blitt sakte men sikkert nerfet ned. Visse plasser krever det at man er to også, nybegynnere er som oftest ikke godt mottatt :). Prøv å få med noen evt guildet.
du mener 55 er degradert monk..monk eier uansett hvor man spiller...55 er "The" proffesion i gw syns jeg pga alle trenger monk...folk kan faen ikke si no imot det..
trylle uten hender Wrote:du mener 55 er degradert monk..monk eier uansett hvor man spiller...55 er "The" proffesion i gw syns jeg pga alle trenger monk...folk kan faen ikke si no imot det..
Hva babbler du om. 55 HP monk har ikke noe med heale andre, jobbe i gruppe. 55 hp er rein farming. Solo eller 2 stk
Degradert? Det jeg sier er at monster og spell er blitt nerfa i større grad slik at 55HP farming skal bli vanskelige.
var litt trøtt når jeg skrev det her igår se...men vet jo for faen 55monk er for farming...har spilt monk lengre enn du har spilt gw for faen...
Ut fra det du skrev skulle det høres ut som du ikke har peil. Du for lære deg å ordlegge deg bedre.
Egentlig så driter jeg hvor lenge du har spillt monk og jeg driter i hvor lenge du har spillt. Les før du Poster svar. dmb