Post Reply 
Luxon vs. Kurzick
26-12-2006, 02:44
Luxon vs. Kurzick
Det er noe som irriterer meg, det er så mange flere som spiller Kurzick enn Luxon(virker sånn iallefall)... Eller er det bare meg??
Hvorfor er det slik? Jeg veit, Kurzick armor er mye "kulere", og kurzick ser ut til å vinne mye mer i AB (kan vel være p.g.a. at det er mange flere av dem).

Jeg for min del liker Luxon p.g.a. ønsket å stikke litt ut, ikke være som de andre...

Hva er grunnen til deres valg av side i Factions og hvorfor tror folket at det er flere Kurzick allianser?

Dette er kanskje en håpløs tråd, jeg er trøtt og poster dette for å ha noe å gjøre ;)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
26-12-2006, 03:42
RE: Luxon vs. Kurzick
Jeg valgte Luxon, rett og slett for at en svart stygg forsteinet skog ikke appelerte til meg.

Luxon armor er kulere enn kurzick også.

[Image: sitatfradanielvf7.png]
Endgame World of Warcraft raiding
26-12-2006, 12:32 (This post was last modified: 02-01-2007 18:35 by Attchar.)
Jeg kommer til å velge Kurzick, tror jeg.
Er vell egentlig fordi guilden jeg er i kommer til å bli kurzick, og fordi kurzick armor er kulere, men jeg tviler på at jeg kommer til og kjøpe kurzick armoren i det hele tatt.

-- -- --
-- -- --
26-12-2006, 15:42
Luxon er også ganske mange men de kjører dessverre de idiotiske buildene ever.

Enten så er det for mange touchere eller wammo osv, kan jo ikke vinne med noe slikt.
Spiller selv mesmer i AB og har det morro med disse klassene nevnt ovenfor :)

Level 20 w/mo
26-12-2006, 16:58 (This post was last modified: 26-12-2006 17:51 by Jhiaxus Thundercracker.)
har kurzick armor, men er Luxon no. får en del artige kommentarer om hvorfor eg er i luxon guild, og bruker kurzick armor. som strindmo sa, det er nok det ønsket å stikke ut litt i mengden.
korfor luxons? fordi eg valgte det selv, etter å ha vært i en del kurzick guilds som var fylt av treskaller som ville ha minst 1k gold pr. uke eg var i guildet :(

"Not only does WOW suck, very hard...... it is about as visually appealing as smurfs on crack...."
26-12-2006, 17:16
I AB må du prøve [Arcane echo] [Spiteful Spirit] og [Indious Parasite]. Sleng den på helst en assassain, men warrior funker også, inne i en stor klynge, og 99% av alle AB folkene er n00bs og legger ikke merke til Spiteful Spirit], og siden den er AOE er det ganske mange tall som popper opp. Evt slenge på indious parasite og ss på en warrior med frenzy, det er ofte synonymt med GG.

26-12-2006, 20:43
skjønnet ikke at folk driver å sytter om det. samma hvilken du tar!...... Det er jo helt likt!
Visit this user's website Find all posts by this user
26-12-2006, 20:55
hadde jeg ledet en guild skulle vi ha vært kurz.. fordi jeg vil ha tittelen min. men spiller lite ab anyway så ville byttet etter alliance sin faction

Divine Light P - signing in!
26-12-2006, 21:30
Lopern Wrote:skjønnet ikke at folk driver å sytter om det. samma hvilken du tar!...... Det er jo helt likt!

Det er jo litt kult å leve seg litt inn i PvE biten da :) De har forskjellig historie osv.

Greit nok enkelte bryr seg vel midt bak om historien osv. så for dem har det vel ingenting å si :)
27-12-2006, 12:51
tja, de må være litt bakgrunnshistorie da, det e de som e digg :P
(ikke sånn historie slengt rett på, og som ikke gir mening: luxons vil drepe kurzicks for dopapir.)
greit å leve seg inn i PvE, men til en viss grad. vi må huske at GW er kun et spill/underholdning, og ikke et backup liv:)

"Not only does WOW suck, very hard...... it is about as visually appealing as smurfs on crack...."
27-12-2006, 14:54
Halve greia er at alle spilte som luxon under preview event og så tenkte mange at det var lurt å ta kurzick når spillet kom ut fordi så mange kom til å ta luxon. Og så endte veldig få opp med luxon til slutt.
Visit this user's website Find all posts by this user
27-12-2006, 15:07
jeg syns det er mer Luxon enn Kurzick jeg!
Tror jeg valgte Kurzick pga armoren.
Jeg bestemte meg for det med en gang faktisk.

Hilsen Friend of the Kurzicks.
27-12-2006, 16:46
Hmm... hva skulle man si til dette bildet?

http://suprfile.com/get.php?id=55vkpdw

Auch, hvem var på Luxon's sin side? ^^

Level 20 w/mo
27-12-2006, 17:07
Men nå trenges det bare ett godt team på den ene siden for å vinne, resten er random :D
03-01-2007, 22:39
Liker Luxon bedre, pågrunn av armoren deres (nå er ikke jeg så erfaren at det gjør noe). Og generelt det at jeg ikke følger strømmen rett til Kurzick slik VELDIG mange andre gjør. Alt i alt er Luxon kult og jeg liker bedre tanken på å vandre rundt på en sjø av jade enn å traske rundt i en skog av stein (Ikke at det har så mye å si).

Mankind has always feared what it does´nt understand, consider it, you know its true...

03-01-2007, 22:54
Har spilt igjennom Luxon stedet først, men har kurzick armor! Den er fetere syns jeg!

<- Bruce ^^
If you gonna die, die with your boots on!
IGN: Tha Messiah
04-01-2007, 00:31
Guildet mitt er kurzik.. Liker ikke skillpadde armor og heller ikke touch noobza i AB.

[img]xxx[/img]
04-01-2007, 10:34
Har dere ikke forstått at armor har ingenting med å gjøre om du er luxon eller kurzick, du får kjøpt det uansett. Er du såpass teit at du joiner luxon guild for å kjøpe luxon armor såå... whatever, da er du bare det.

Level 20 w/mo
04-01-2007, 20:31
Jeg "valgte" kurzick, rett og slett fordi jeg ville ha kurzick 15k armor.

Jeg liker også kurzick omgivelsene mye bedre en luxon.
04-01-2007, 21:07
To andre eksempel-bilde på en AB, fatter ikke at dere gidder å gå til luxon... Har to bilde som jeg tok på to AB-kamper... og i know, usedvanlig dårlig build...;

http://i14.tinypic.com/3z8b5uo.jpg Erm... Veldig bra vil nå jeg si...
http://i14.tinypic.com/4cjmolt.jpg Jevneste kampen jeg har spillt.

Mo/Me & W/Mo <3
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)